14

داوران مسابقه عصر جدید و موضوعات این برنامه تلویزیونی از شبکه ۳

  • کد خبر : 20848
  • 04 اسفند 1397 - 10:59
داوران مسابقه عصر جدید و موضوعات این برنامه تلویزیونی از شبکه ۳

داوران مسابقه عصر جدید مسابقه تلویزیونی استعداد یابی عصر جدید که قرار است بزودی از  هفته دوم بهمن ماه نود و هفت، روی آنتن شبکه ۳ سیما ابرود، با مجری گری و تهیه کنندگی احسان علیخانی، فعالیت های پیش تولید خود را از اواخر آذر ماه آغاز کرده و با اطلاع رسانی در سایت، اینستاگرام […]

داوران مسابقه عصر جدید

مسابقه تلویزیونی استعداد یابی عصر جدید که قرار است بزودی از  هفته دوم بهمن ماه نود و هفت، روی آنتن شبکه ۳ سیما ابرود، با مجری گری و تهیه کنندگی احسان علیخانی، فعالیت های پیش تولید خود را از اواخر آذر ماه آغاز کرده و با اطلاع رسانی در سایت، اینستاگرام و تلگرام اختصاصی برنامه عصر جدید ، جزییات این مسابقه مهیج را در اختیار مخاطبان رسانه ملی قرار می دهد. اسامی داوران این مسابقه نیز اخیرا اعلام شد.

چندی پیش با انتشار چند ویدیو در صفحه اینستاگرام اختصاصی برنامه عصر جدید ، لوکیشن لوکس این برنامه و بخش  های مختلف آن و شیوه شرکت در مسابقه اعلام شد. طبق اعلام مسئولان شبکه سوم سیما و اینستا نوشته های احسان علیخانی که به صورت قطره چکانی رسانه ای می شود، این برنامه تلویزیونی مهیج، تلاش دارد تا استعداد های ایرانیان در حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی را شناسایی و معرفی کند تا از این راه، ایران عصر ۱۴۰۰ بتواند نخبگان جدیدی را در قاب تلویزیون شاهد باشد.

 حوزه هایی که می توان در برنامه عصر جدید، به اجرا پرداخت

(نمونه حوزه هایی که می توان در برنامه عصر جدید ، به اجرا پرداخت )

اگر چه خیلی ها این برنامه را شبیه آمریکن آیدل دانسته اند، اما از لوکیشن برنامه و اسپانسر ها و هم چنین ساختار هایی که احسان علیخانی برای آن تدارک دیده می توان دریافت که تلاش دارد تا روز های پایانی زمستان امسال را پس از برگزاری جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در امارات، برای ایرانیان، هیجان انگیز کند. هیجانی که روزهای اخر  هفته، عاشقان جایزه ۱ میلیارد ریالی را به سمت برنامه برنده باش محمد رضا گلزار سوق می دهد.

برنامه تلویزیونی عصر جدید احسان علیخانی

برنامه تلویزیونی عصر جدید احسان علیخانی، از طریق اپ، سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی می کند. روند خوبی که در سال های اخیر در دستور کار تهیه کنندگان برنامه های مختلف سیما قرار گرفته و آن ها برای  ارتباط گسترده با مخاطبانشان در ۳۱ استان کشور و هم چنین مخاطبان برون مرزی، از طریق کامنت و دایرکت و هشتگ های اینستاگرام و توییتر، اطلاع رسانی می کنند. در جدید ترین اطلاعیه این برنامه، اسامی داوران مسابقه تلویزیونی استعداد یابی عصر جدید اعلام  شد.

حتما بخوانید: شرایط شرکت در مسابقه تلویزیونی عصر جدید

با داوران مسابقه تلویزیونی عصر جدید آشنا شویم

در برنامه ای که از بهمن ماه، مهمان شب های بلند زمستان ایرانیان در شبکه سوم سیما خواهد شد، شمار زیادی از استعداده ای ممتاز در حوزه های فوق الاشاره، به استیج لوکس برنامه خواهند آمد تا استعداد خود را در قالب شرایط و ساختاری که برنامه تعیین کرده است، به نمایش بگذارند.

اجرای این افراد، توسط چهار داور، ارزشیابی و نمره گذاری شده تا در رقابت نهایی، بهترین استعداد، انتخاب و معرفی شده و جایزه فوق ممتاز و گران قیمت این برنامه را دریافت کند. هنوز، جزییاتی از جایزه بزرگ مسابقه استعداد یابی  احسان علیخانی، رسانه ای نشده است و به نظر می رسد، این جایزه، یکی از سورپرایز هایی باشد که مجری برنامه ماه عسل ماه رمضان و برنامه بهار نارنج ویژه نوروز ۹۸، در دستور کار خود قرار داده است.

حتما بخوانید: تعطیلات رسمی سال ۹۸ و تاریخ تحویل سال نوروز ۹۸

۴ داوری که احسان علیخانی برای بررسی اجرای شرکت کنندگان برنامه استعداد یابی عصر جدید در نظر گرفته است، تا امروز به این شرح است. بعید است این ترکیب تغییر کند و باید منتظر روز های آینده و پخش قسمت های اولیه این مجموعه باشیم.

با داوران مسابقه تلویزیونی عصر جدید آشنا شویم

(پست اینستاگرامی احسان علیخانی در معرفی داوران مسابقه تلویزیونی اش، بیش از ۷۰۰ هزار لایک ظرف ۲۴ ساعت کسب کرد صفحه اینستاگرام او را در این نشانی دنبال کنید)

از داروان مسابقه عصر جدید : رویا نونهالی

خانم رویا نونهالی، هنرپیشه توانا سینما و تلویزیون کشورمان، فردی که او را با نقش خاطره انگیز ناتاشا در سریال پلیسی خواب و بیدار به یاد داریم، تنها بانویی است که به عنوان داور در برنامه مسابقه تلویزیونی استعداد یابی احسان علیخانی، روی صندلی داوری خواهد نشست.

خانم رویا نونهالی از داوران عصر جدید

حضور  او در هیات داوران مسابقه نشان گر این واقعیت  است که احتمالا، تئاتر و پانتومیم و دوبله و تقلید صدا و این مسائل، در دستور کار تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی جدید شبکه سوم  سیما قرار دارد. رویا نونهالی، خودش دانش آموخته رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و در عرصه بازیگری، تحصیلات آکادمیک ندراد. اما بیش از سی سال است که در حوزه بازیگری، در ژانرهای مختلف، ایفای نقش کرده است.

۲ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم های: عروسی خوبان و بوی کافور عطر یاس، سبب شد تا وی از سال شصت و هفت، در کانون توجه سینماگران در جشنواره فیلم  فجر باشد.  رویانونهالی در جشنواره فیلم  فجر نود و هفت، حضور ندارد.

رویا نونهالی در عصر جدید

البته علاقمندان سریال هایی که در شبکه خانگی به نمایش در می آید، نقش او در سریال شهرزاد را به خاطر  دارند. بلقیس دیوان سالار، یکی از داوران مسابقه عصر جدید است که باید منتظر ماند و دید که او چگونه در برابر نخبگانی که استعدادهای آنان مورد تایید هیات پذیرش جهت اجرا در برنامه، قرار گرفته است، رفتار خواهد کرد. قطعا نظرات وی، با واکنش های زیادی  همراه خواهد شد.

از  داوران مسابقه عصر جدید : امین حیایی

هنرپیشه طنزپرداز سینمای ایران، دومین داور برنامه استعداد یابی عصر جدید شبکه ۳ سیما است که کنار رویا نونهالی قرار خواهد گرفت و ارزشیابی و داوری اجرای شرکت کنندگان این برنامه  خواهد پرداخت. او را بیش تر در مجموعه های طنز شاهد هستیم. او از جشنواره فیلم  فجر و جشن سینمایی حافظ، جوایز  زیادی را بدست آورد اما در عرصه بین الملی، حضور فعالی ندارد.

امین حیایی داور برنامه استعداد یابی عصر جدید شبکه ۳

جالب  است که بدانید، امین حیایی، یک موسسه استعداد یابی هنرجو دارد که هزاران دانشجو تا کنون تربیت کرده است. بازیگر فیلم هایی چون اخراجی ها، مهمان مامان، دست های آلوده، دارکوب، ساخت  ایران و مزاحم، تلاش می کند تا از جنبه ای خاص، به داوری اجرای نخبگان این برنامه بپردازد. احتمالا، تیکه کلام های همیشگی و خاص امین خان حیایی، جذابیت  برنامه  را افزایش دهد.

امین حیایی یکی از کاندیداهای احتمالی ۴ نامزد نهایی بهترین بازیگر نقش اول مرد

توجه داشته باشید که امین حیایی، با نقش آفرینی در فیلم خونگاه اثر سیاوش اسعدی، یکی از کاندیداهای احتمالی ۴ نامزد نهایی بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و هفتم فجر خواهد بود. باید تا شامگاه بیست و دوم بهمن ماه در برج میلاد تهران، منتظر  بود تا ببینیم، سیمرغ بلورین  بهترین بازیگر  نقش اول مرد، بر شانه حیایی می نشیند یا کسی دیگر. حضور استاد علی نصیریان در جشنواره امسال، خیلی ها را امیدوار کرده است تا استاد سینمای ایران، برنده این سیمرغ باشد. سیمرغی که اگر بر شانه های استاد بنشیند، اولین سیمرغ او خواهد بود.

حتما بخوانید: با ۲۲ فیلم حاضر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آشنا شویم

از داوران مسابقه عصر جدید : آریا عظیمی نژاد

سومین داور برنامه استعداد یابی عصر جدید، یک بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون نیست و چهره شناخته شده برای بینندگان محسوب نمی شود. آریا عظیمی نژاد، نوازنده و آهنگساز است. او را در تنظیم تیتراژ های تلویزیونی و مستند ها و شماری از  فیلم های سینمایی، دیده بودیم. موسیقی متن فیلمی مثل میم مثل مادر و یا سریال محبوب پایتخت شبکه ۳، محصول آقای عظیمی نژاد است.

آریا عظیمی نژاد سومین داور برنامه استعداد یابی عصر جدید

حضور او در ترکیب هیات داوران برنامه نشان می دهد که حضور استعدادهای موسیقی ۳۱ استان کشور در این برنامه، جدی است. آریا عظیمی نژاد، شاگر استاد فخرالدینی و جلال ذوالفنون است و موسیقی را می فهمد، نظراتش به عنوان یک کارشناس با تجربه این حوزه، می تواند نکته های خوبی برای علاقمندان حرفه ای دنیای ضرب و ریتم به همراه داشته باشد.

حتما بخوانید: با جدید ترین آلبوم های موسیقی زمستان ۹۷ آشنا شوید

آقای عظیمی نژاد، در جشنواره موسیقی فجر و جشنواره موسیقی بریتانیا و و برخی از جشنواره های اروپایی، جوایزی را به دست آورده است و سابقه  نوزاندگی با چهره های شاخصی چون جاسلین پوک را نیز در کارنامه دارد.

از داوران مسابقه عصر جدید : دکتر سید بشیر حسینی

چهارمین عضو هیات داوران برنامه استعداد یابی عصر جدید، سید بشیر حسینی است. او نه هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون است و نه سابقه خوانندگی و ترانه نویسی و آهنگسازی و مدیریت دوبلاژ یا مجری گری یا مربی گری ورزشی دارد! از همه این ها به دور است. او  مدرک دکتری ارتباطات از دانشکده ارتباطات صدا و سیما دارد.

دکتر سید بشیر حسینی چهارمین عضو هیات داوران برنامه استعداد یابی عصر جدید

حقوقدانی که چهره ناشناخته برای مردم است و مشخص نیست که حضور در هیات داوران کاملا هنری برنامه، به چه علت بوده  است. نقش او در هیات داوران را می توان در اظهار نظرش در بخش های اول برنامه، شاهد بود. آقای حسینی، بیش از ۱۰ کتاب و ده ها مقاله در حوزه های ارتباطی و سواد رسانه ای و جامعه اطلاعاتی منتشر کرده است. کسب استاد برتر دانشکده صدا و سیما در سال نود و چهار، از افتخارات علمی دکتر بشیر حسینی به شمار می رود.

اینستاگرام برنامه عصر جدید

صفحه اینستاگرام  برنامه عصر  جدید که اواخر  آذر معرفی شد، تا اوایل بهمن ماه، حدود ۴۰ هزار فالور  جمع کرده که احتمالا درصدی از آن ها، مخاطبان و شرکت کنندگان برنامه خواهد بود و فایل های ویدویی ۵ دقیقه  ای خود را بر معرفی استعداد خود، ارسال کرده اند.

اینستاگرام برنامه عصر جدید

بررسی های رسانه ای نشان می دهد که تا کنون هزاران تن از هموطنان از ۳۱ استان کشور و حتی خارج از ایران، فایل های ویدیویی کوتاه معرفی استعداد خود را برای مسئولان برنامه ارسال کردند. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویری از هزاران ویدویی است که هموطنان برای این برنامه ارسال کرده اند.

شوخی دیرین دیرین با عصر جدید

شوخی دیرین دیرین با عصر جدید

کارتون پر بیننده و مفهومی دیرین دیرین که معروف ترین کارتون ایرانیها در سال های اخیر است، با برنامه استعداد یابی احسان علیخانی، شوخی کرده و کلیپی برای آن ساخته است. شوخی محمد رضا علمیردانی با احسان علیخانی را در این ویدیو تماشا کنید. فعلا، روبیکا و دیرین دیرین، از این برنامه حمایت کرده اند.

احسان علیخانی، قبلا با دستندرکاران این کارتون، گفت و گو کرده بود.

سایت برنامه عصر جدید

سایت برنامه عصر جدید

جزییات کاملی از برنامه را می توان در سایت مسابقه تلویزیونی عصر جدید مشاهده کنیم. سایتی که تلاش  دارد تا متن و حاشیه ای برنامه بزرگ استعداد یابی را قاب تلویزیون، معرفی کرده و تا کنون دها هزار شرکت کننده، از طریق  آن، آثار خود را به اطلاع هیات انتخاب برنامه رسانده اند.

در سایت مسابقه، تیزر رسمی  برنامه، قوانین و شرایط شرکت در برنامه و هم  چنین مشخصات فنی که باید ویدیو متقاضیان شرکت در برنامه داشته باشد، ارائه شده است. ثبت نام از تماشاگران این برنامه، از اوایل بهمن ماه، همزمان با زمان پیش فروش بلیط اینترنتی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که بهمن ما ۹۷ در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود، صورت می گیرد.

اگر می‌خواهید شانس خود را برای  حضور در برنامه عصر جدید امتحان کنید، سعی کنید ویدیوهای شما:

  • عرف جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند.
  • کوتاه و دقیق باشد
  • کیفیت خوبی داشته باشد
  • صدا و تصویر، هم خوانی داشته باشد.
  • اگر استعداد شما در کنار استعداد دوستان و هم تیمی های هنری و ورزشی، جلوه دارد، گروهی شرکت کنید.
  • اگر تر دست هستید، بهترین اجرای خود را در ویدیو ارائه کنید.
  • اگر هنرمند هستید، بهترین قطعه ای که در ان توانایی دارید را اجرا کنید.
  • اگر ورزشکار هستید، در زمین ورزشی با لباس ورزشی، مهارت خود را به نمایش بگذارید.
  • اگر منتالیست هستید، اجرای قابل نمایش در استودیو را برنامه ریزی کنید.
  • هر اجرایی که دارید، باید بدانید که در فضای محدود استودیو برنامه باید اجرا شود.
  • ترکیب ۴ داور این برنامه نشان می دهد که بار هنری، قوی تر از بار ورزشی و فرهنگی و ارتباطات است. اما پارامترهای مختلفی مثل زبان بدن، مهارت تخصصی، مهارت ارتباط اجتماعی، سواد و دانش نیز تاثیر گذار خواهد بود.
  • توجه کنید که ده ها هزار شرکت کننده، آثار خود را ارسال می کنند. اثر شما، باید به قول غربی ها، مصداق WOW باشد تا برای اجرا در برنامه، دعوت شوید.
  • اگر منتالیست هستید یا ذهن برتر دارید یا از حافظه فوق العاده برخوردارید یا می توانید به بیش از ۵ زبان صحبت کنید، شانس حضور شما در برنامه زیاد است.
  • حتما با برنامه سازان حرفه ای، پیش از ساخت ویدیو، رایزنی کنید.

توجه داشته باشید که هنوز درباره سامانه پیامکی مجموعه عصر جدید و جوایز برندگان و جایزه ویژه آن، جزییاتی منتشر نشده است. هر خبر جدید درباره این مسابقه تلویزیونی را در سرویس هنری سایت عصر شهروند دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=20848
  • دیدگاه‌ها برای داوران مسابقه عصر جدید و موضوعات این برنامه تلویزیونی از شبکه ۳ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .