1

تاریخ انتشار بی نام محسن چاوشی مشخص شد

  • کد خبر : 160221
  • 14 آبان 1398 - 13:08
تاریخ انتشار بی نام محسن چاوشی مشخص شد

جدیدترین اثر محسن چاوشی با عنوان «بی نام» به تازگی مجوز انتشار خود را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

جدیدترین اثر محسن چاوشی خواننده پاپ با عنوان «بی نام» به تازگی مجوز انتشار خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که این آلبوم ۵ آذر ماه منتشر می‌شود.

آلبوم جدید چاوشی با نسخه فیزیکی و دیجیتالی در اختیار مخاطبان موسیقی قرار خواهد گرفت.

ظاهرا این اثر بر خلاف آلبوم قبلی چاوشی یعنی «ابراهیم» پیش فروش نخواهد شد و همچنین قراردادی هم برای فروش از طریق کد‌های دستوری ussd وجود ندارد.

نسخه دیجیتالی آلبوم از طریق سایت‌های فروش آلبوم در اختیار مخاطبان هنر اول قرار خواهد گرفت.

هادی حسینی پیش از این اعلام کرده بود که از تبلیغات شهری برای آلبوم «بی نام» استفاده نخواهد کرد چراکه چاوشی نیازی به تبلیغ ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=160221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .