5

تدابیر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با اجرای طرح ترافیک

  • کد خبر : 255815
  • 17 خرداد 1399 - 12:01
تدابیر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با اجرای طرح ترافیک
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با اجرای طرح ترافیک، از آمادگی کامل این شرکت به منظور خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد.

عصرشهروند — محمود ترفع درباره تمهیدات اتوبوسرانی جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان همزمان با اجرای طرح ترافیک اظهارداشت: ناوگان اتوبوسرانی در دو بخش خصوصی و عمومی با توان حداکثری خدمات‌رسانی می‌کند و برای اجرای بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در بازه‌های زمانی اوج مسافر، اتوبوس‌های تک‌کابین بخش خصوصی به خطوط تندرو اعزام و در این خطوط به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی گفت: در ۶۰ پایانه و ایستگاه پرمسافر خطوط تندرو، ماسک عرضه می‌شود و از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام سوار شدن به اتوبوس، حتماً از ماسک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با تاکید بر اینکه تمامی این تمهیدات برای حفظ سلامت شهروندان و جابه‌جایی ایمن مسافران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: یگان اجراییات شهرداری تهران با حضور در پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر، بر روند استفاده مسافران از ماسک نظارت کرده و توصیه‌های لازم را به شهروندانی که قصد سفر با اتوبوس دارند، ارائه می‌کنند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=255815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .