27

همه چیز سریال « دل »: داستان، شخصیت‌ها و پشت‌صحنه

  • کد خبر : 177884
  • 07 دی 1398 - 6:02
همه چیز سریال « دل »: داستان، شخصیت‌ها و پشت‌صحنه
سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، ۱۳ آذر ۹۸ قسمت اول از فصل اول آن توزیع شد و در ۲۸ قسمت، تلاش می‌کند تا ملودرامی اجتماعی را به اهتمام آرش (با بازی حامد بهداد) و رستا (با بازی ساره بیات)، روایت کند.

داستان عشق و خیانت و عاشقانه ای جدید از کارگردان «عاشقانه۱» و رحمان ۱۴۰۰ و آینه بغل. یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی در نقش آوا، هم بازی نسرین مقانلو، کوروش تهامی،‌ سعید راد،‌ مهراوه شریفی نیا، بهرام افشاری، بیژن امکانیان، مریم سعادت و لیلا زارع است. پشت صحنه سریال دل ،‌ اینستاگرام هنرپیشه های سریال دل و هم چنین تصاویری از سریال را در این گفتار ارائه کردیم که شما را با در جریان متن و حاشیه آن قرار دهد.

اگر نظر و دیدگاهی درباره قسمت های مختلف این عاشقانه پاییزی منوچهر هادی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در اختیار ما قرار دهید. لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی به اطلاع دوستان خود که علاقمند به سریال دل هستند قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: بیوگرافی و تصاویر و استایل های نسرین مقانلو: هنرپیشه سریال دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی

داستان سریال دل

پاییز ۹۸، شاهد چند سریال جذاب در شبکه نمایش خانگی بودیم که مثل تراژدی بنزین ۳۰۰۰ تومانی، شب های داغی را برای خانه های ایرانیان رقم زد. سریال کرگدن، سریال مانکن و اخیرا نیز سریال دل. سریال دل، جدید ترین کار منوچهر هادی است. کارگردانی که قبلا، توانایی خود را در ساخت سریال های عاشقانه، اثبات کرده بود،‌ این بار نیز درامی شورانگیز را با مایه های اجتماعی در لوکیشن تهران و شمال ایران، به تصویر کشیده است و مثل سریال «عاشقانه ۱»، کلکسیونی از سلبریتی های سینما، تئاتر و تلویزیون را به بازی گرفته است.

گویا سریال «عاشقانه۲» نیز گویا بزودی ساخته می شود.

داستان سریال دل

سریال دل آن طور که گفته شده، ۲ فصل است و هر فصل، ۱۴ قسمت می باشد و تیتراژ آن را رضا بهرام خواننده جوان پاپ خوانده که از قضا، کنسرت هایش در سال نود و هشت، با استقبال هنرپیشه ها و عوامل سریال مواجه شد.

نخستین قسمت از فصل اول سریال دل

نخستین قسمت از فصل اول سریال دل، ۱۳ آذر ماه توزیع شد تا پس از ماه ها انتظار، علاقمندان سریال های شبکه نمایش خانگی، شاهد درامی دیگر در پاییز هزار رنگ و هزار نقش ایران باشند که گویا مطابق با سلیقه و علاقه مردم است و همچنان علاقمندان به تماشای درام های جذاب با حضور سلبریتی های شناخته شده سینما و تئائر.

 

کارگردان با عوامل سریال دل

(سلفی منوچهر هادی، کارگردان با عوامل سریال: مهراه شریفی نیا، نسرین مقانلو، بیژن امکانیان و محمد علیزاده)

منوچهر هادی در این سریال،‌ مثل کارهای سابق (من سالوادور نیستم و آینه بغل)، از همسرش یکتا ناصر نیز در این سریال استفاده کرده او نقش «آوا» را بر عهده دارد. این ملودرام اجتماعی، توسط منوچهر کارگردانی شده و جواد فرحانی نیز که قبلا با رامبد جوان در شبکه نسیم، خندوانه را ساخته بود، تهیه کنندگی این عاشقانه پاییزی را بر عهده داشت.

از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸، فرآیند تولید و فیلمبرداری و ساخت این مجموعه به طول انجامید و این را با مروری بر پست های اینستاگرامی عوامل سریال دل می توان متوجه شد که آن ها،‌ مرتبا از سال ۹۷ تا پاییز  ۹۸،‌ تصاویری از پشت صحنه سریال دل را در لوکیشن های مختلف، به اشتراک گذاشته و هوادارانشان را به تماشای سریال در آینده ای نزدیک، ترغیب کردند. موضوعی که تاثیر زیادی در اقتصاد هنر ایران داشته و به فروش بیشتر محصولات سینمایی به ویژه شبکه نمایش  خانگی، کمک کرده است.

فرآیند تولید و فیلمبرداری دل

بیست و هشتم قسمت سریال دل که احتمالا تا روزهای پایانی سال پر فراز و نشیب نود و هشت،‌ مهمان خانه های ایرانیان است،‌ توسط بابک کایدان و برادرش میثم نوشته شده و باید منتظر بود تا ببینیم، روایت قلم برادران کایدان، چه فرجامی را برای آرش و رستا دو هنرپیشه اصلی سریال «دل» رقم می زند.

سریال دل بیست و هشت قسمت دارد

حتما بخوانید: با مریم مومن در سریال بانوی عمارت

شخصیت های سریال دل، از آرش تا خسرو

صحبت آرش و رستا شد. دو شخصیتی که در این سریال، نقش اول هستند و سریال، روی آن ها می چرخد. مثل سریال شهرزاد که همه دنبال فرجام عشق ترانه علیدوستی و شهاب حسینی و مصطفی زمانی بودند، داستان سریال دل نیز روی عشق آرش و رستا حرکت می کند.

شت صحنه سریال دل

(از  پشت صحنه سریال دل که عوامل، کیک تولدی برای منوچهر هادی گرفته اند)

آرش که نقش آن را حامد بهداد ایفا می کند و رستا با بازی ساره بیات، زوج جوانی هستند که عاشق یکدیگر  بوده اما در روز عروسی، رقیبی پیدا می شود تا مخاطب، ۲۸ قسمت برای فهم چند و چون آن، منتظر باشد و صبر کند و داستان را دنبال کند.

آرش و رستا در سکانس طلا فروشی

(آرش و رستا در سکانس طلا فروشی در قسمت های نخست فصل اول سریال دل)

هیچ یک از هنرپیشه های سریال وعوامل، نه در اینستاگرام و نه در فیسبوک و توییتر و تلگرام، متن و حاشیه سریال را لو نداده است. حتی با عکس هایی که بخش های مهمی از سکانس ها را ببینیم و روند سریال دل را پیش بینی کنیم، مواجه نیستیم و این فضولی و کنجکاوی ها هست که سبب می شود تا سریال دل، جذاب و عاشقانه ای دنباله دار باشد.

حامد بهداد، هنرپیشه جوان و فعال سینمای ایران، در سریال دل منوچهر هادی، در نقش آرش و شوهر رستا حضور دارد. حامد بهداد، متولد سال ۱۳۵۲ در مشهد است و چندی پیش، با قصر شیرینی رضا میرکریمی و جان دار پدرام پور امیری، روی پرده سینما ها بود.

توزیع بخش اول سریال دل

(اولین پست اینستاگرامی حامد بهداد پس از توزیع بخش اول سریال دل)

این برای اولین بار است که شاهد نقش آفرینی حامد بهداد در یک ملودارم اجتماعی در شبکه نمایش خانگی هستیم. حامد بهداد، ۸۶۶ هزار فالور در اینستاگرامش دارد. اینستاگرام حامد بهداد را در این لینک دنبال کنید تا در جریان پشت صحنه و وقایع سریال از دید حامد بهداد و هوادارانش قرار بگیرید. سایت شخصی حامد بهداد: hamedbehdad.net است.

ساره بیات در نخستین قسمت سریال دل

(ساره بیات در نخستین قسمت سریال دل در سکانس ماشین سواری در کنار حامد بهداد)

ساره بیات، مهر ماهی سال ۵۸ و متولد مشهد، دانش اموخته رشته صنایع دستی و سفیر صنایع دستی ایران در سال های اخیر، در نقش  رستا حضور دارد و شوهر حامد بهداد معرفی می شود. او از مدت ها قبل در اینستاگرام پر بیننده اش، به مخاطبان خود وعده تماشای یک ملودرام  جذاب را داده بود و تصاویری از سریال را نیز در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

ساره بیات در تولد منوچهر هادی

(ساره بیات در این عکس، تولد منوچهر هادی را تبریک گفته است)

ساره  بیات، از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شده و در کار قبلی منوچهر هادی در نقش پگاه دادگر، حضور داشت. ساره بیات، بیش از  ۲ میلیون  دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و احتمالا با پخش قسمت اول سریال ، باید شاهد حضور هواداران و منتقدانش زیر کامنت ها باشیم.  اینستاگرام ساره بیات در این لینک قرار دارد.

باید ببینیم دو هموطن مشهدی در سریال دل، می‌توانند نظر بیننده های سخت گیر را جلب کنند یا خیر.

یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی، در سریال دل

یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی، در سریال دل،‌ در نقش آوا حضور دارد.  متولد سال ۵۷ در تهران و در کار قبلی همسرش در سریال عاشقانه، در نقش بیمار پگاه، حضور داشت. از سال  ۱۳۹۰ تا  ۱۳۹۸، در ۱۰ فیلمی که بازی کرده، ۶ فیلم توسط همسرش کارگردانی شده  است. فرزند یکتا و منوچهر که سوفیا نام دارد، در این عاشقانه حضور ندارد. یکتا ناصر، ۵۶۰ هزار دنبال  کننده در اینستاگرامش دارد. «آوا» سریال دل را در این لینک دنبال کنید.

کوروش تهامی، دومین هنرپیشه مرد اصلی سریال دل است. کوروش تهامی در این سریال، نقش نکیسا را بازی می کند. او سابقه فعالی در شبکه نمایش خانگی ندارد اما این اردیبهشت ماهی متولد سال ۱۳۵۰، از  سال  ۱۳۷۷ در سریال ها و فیلم های سینمایی، بازی  کرده و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

آخرین کار او در پرده سینماها، آشوب (به کارگردانی کاظم راست گفتار) و رگ خواب (به کارگردانی حمید نعمت الله) بود. گویا او در وکیل مدافع و دختر ایرانی و سلفی با دموکراسی نیز نقش آفرینی که شاهد اکران آن ها در سال ۹۹ خواهیم بود. اینستاگرام کوروش تهرامی با بیش از ۹۴۰ هزار دنبال کننده را در این لینک مشاهده کنید که شما را در جریان حاشیه های سریال دل قرار می دهد.

کوروش تهامی با یکتا ناصر و کارگردان سریال دل

(عکس کوروش تهامی با یکتا ناصر و کارگردان سریال دل)

آخرین کار کوروش تهامی  برای تلویزیون: گمشدگان، دختر  گمشده و سرباز (به کارگردانی هادی مقدم دوست) است. به نظر می رسد کوروش تهامی، سال شلوغی را در ۹۸ و ۹۹ تجربه کند.

سعید راد، پر سابقه ترین هنرپیشه سریال دل منوچهر هادی است. او در نقش خسرو حضور دارد و احتمالا از نقش های اصلی سریال باشد. احمد سعید حق پرست راد ملقب به سعید راد، آبان سال ۱۳۲۳ در تهران متولد شد و از هنرپیشه های مطرح  قبل از انقلاب نیز محسوب می شود. کارش را با فاتحین صحرا آغاز کرد و آخرین کارش، امپراطور  جهنم در سال ۱۳۹۵ بود.  سعید راد، صفحه ای رسمی در اینستاگرام ندارد.

بیژن امکانیان، سومین هنرپیشه مرد مطرح  سریال دل

بیژن امکانیان، سومین هنرپیشه مرد مطرح  سریال دل است. او در نقش اتابک حضور دارد و ۱۰ سال از سعید راد، کوچک تر است. بیژن امکانیان، مرداد ماهی متولد آبادان بوده و آخرین فیلم سینمایی که از او روی پرده دیدیم، فیلم رخ پروانه محصول سال ۱۳۹۳ بود. سریال دل، اولین سریالی است که از او در شبکه نمایش خانگی مشاهده می کنیم. او چندی پیش، در سریال پدر شبکه ۲ به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال  ۱۳۹۷ حضور داشت. بیژن امکانیان،  صفحه ای رسمی ندارد. اما این لینک گویا به او نزدیک تر است.

منوچهر هادی در پشت صحنه سریال دل

(افسانه بایگان و یکتاناصر و منوچهر هادی در پشت صحنه سریال دل)

افسانه بایگان، از هنرپیشه های به نسبت قدیمی فیلم و سریال ایران است که شاهد نقش آفرینی او در سریال دل منوچهر هادی هستیم.

افسانه بایگان در آخرین روز فیلمبرداری سریال دل

(افسانه بایگان در کنار منوچهر هادی که این دو را در آخرین روز فیلمبرداری سریال دل مشاهده می کنیم)

افسانه بایگان پنجاه و هشت ساله، در ۵۲ فیلم سینمایی حضور داشته و مثل کوروش تهامی، سابقه ای در بازی برای سریال های شبکه نمایش خانگی ایران ندارد. اینستاگرام افسانه بایگان در این لینک قرار دارد که توسط ادمین مدیریت می شود.

بیژن امکانیان در پشت صحنه سریال دل

(بیژن امکانیان در کنار نسرین مقانلو و مهراه شریفی نیا در پشت صحنه سریال دل)

پشت صحنه سریال دل در محله ای در استان تهران

(بیژن امکانیان در پشت صحنه  سریال دل در محله ای در استان تهران)

آخرین سریالی که از افسانه بایگان دیدیم، سریال روزهای بی قراری به کارگردانی کاظم معصومی بود که سال ۹۷ از  شبکه ۲ پخش شد. او همسر مصطفی شایسته بوده و پسرش امیر علی، در سریال دل بازی نکرده است.

پشت صحنه سریال دل که نسرین مقانلو در حال گریم

(تصویری از پشت صحنه سریال دل که نسرین مقانلو در حال گریم است)

نسرین مقانلو، مثل افسانه بایگان، از قدیمی های سینمای و تلویزیون ایران است. تیرماهی پنجاه و دو ساله، سابقه فعالیت در شبکه نمایش  خانگی دارد و در دو فصل سریال قلب یخی به کارگردانی محمد حسین لطیفی حضور داشت.

نسرین مقانلو در سریال دل

نسرین مقانلو در فیلم های سینمایی اخیر: خون شد (به  کارگردانی مسعود کیمیایی) و نیوکاسل (به کارگردانی محسن قصابیان) حضور یافته بود.

نسرین مقانلو را با یکی از دوستان سر صحنه سریال دل

(نسرین مقانلو را با یکی از دوستان سر صحنه سریال دل مشاهده می کنید. عکسی با ده ها هزار  لایک و کامنت از سوی هواداران خانم مقانلو)

بیش از ۴ میلیون فالوئر داشته و از مدت ها قبل به هوادارانش که او را ملکه هم خطاب می‌کنند، درباره رونمایی از سریال دل، خبر داده بود. اینستاگرام نسرین مقانلو را در این لینک دنبال کنید.

رونمایی از سریال دل

مهدی کوشکی، هنرپیشه مرد سریال دل، درنقش مهران ظاهر شده است. این  خرم آبادی متولد سال ۶۰، در رشته نمایش، دانش آموخته شده و او را در سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در نقش برادر گیسو (هدی زین العابدینی) دیدیم.

کلکسیون تصاویر پشت صحنه سریال دل

(از کلکسیون تصاویر پشت صحنه سریال دل )

مهراه شریفی نیا، خواهر  ملیکا شریفی نیا و دختر محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان، از هنرپیشه های مطرح این سریال است که احتمالا در روال ۲۸ قسمت داستان، بخشی از بار درام، بر دوش این دختر فروردین ماهی متولد سال ۱۳۶۰ دل است.

مهراوه شریفی نیا در اتاق گریم سریال دل

(مهراوه شریفی نیا در اتاق گریم سریال  دل با حضور عوامل و کارگردان مجموعه)

خواهرانه ای از مهراوه  شریفی نیا و ملیک

(خواهرانه ای از مهراوه  شریفی نیا و ملیکا)

ساره بیات و نسرین مقانلو، هنرپیشه های اول سریال دل ، بارها در اینستاگرامشان، تصاویری از پشت صحنه سریال دل را به اشتراک گذاشته بود که آن ها را در کنار مهراه شریفی نیا به نمایش می گذاشت. مهراه شریفی نیا، دانش آموخته رشته موسیقی است. مهراوه شریفی نیا، ۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد که از آذر ماه باید منتظر هجوم کامنت موافقان و منتقدان نقشش در این سریال ملودرام باشد. اینستاگرام مهراه شریفی نیا را در این لینک دنبال کنید.

حتما بخوانید: بیوگرافی، تصاویر و استایل های خواهر ساره بیات (سروین)

آخرین کار سینمایی مهراه شریفی نیا تا زمان تنظیم این گزارش، فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی بود. او را در نقش ثریا در سریال معمای شاه شبکه ۳ به یاد داریم. مهراه شریفی نیا هم دومین تجربه بازیگریش را در شبکه نمایش  خانگی ارائه کرده و باید ببینیم که مثل کیمیا (به کارگردانی جواد افشاری)  و  شیوا در قلب یخی، بازی خوب و توانایی از او روبروی دوربین منوچهر هادی شاهد هستیم یا خیر.

این دومین تجربه مهراه شریفی نیا با منوچهر هادی است. او در سال ۱۳۹۱ نیز روبروی دوربین منوچهر هادی رفته بود و در نقش لیلا، در فیلم سینمایی  حداحافظ بچه، حاضر شده بود.

لیلا زارع از دیگر هنرپیشه های سریال دل ، دختر مهر ماهی متولد سال ۱۳۵۹ در تهران است. کارشناس مدیریت بازرگانی داشته و در سریال دل منوچهر هادی، نقش مرسده را بازی کرده است.

لیلا زارع در کنار همسر  کارگردان سریال  دل

(لیلا زارع در کنار همسر  کارگردان سریال  دل )

لیلا زارع را در شبکه نمایش خانگی، در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان دیدیم که او در نقش رها حاضر شده بود که همسر سابق خسرو (با بازی هادی حجازی فر) نو دوست پروانه (با نقش آفرینی نیکی کریمی) معرفی شد. آخرین فیلم سینمایی لیلا زارع، معکوس و جن زیبا بود که در سال نود و شش و نود و هفت، پیش از رونمایی از سریال دل ، اکران شده بود. لیلا زارع حدود ۱۶۰  هزار فالوئر در اینستاگرامش دارد که به نظر می رسد با پخش قسمت های مختلف سریال دل ، شمار دنبال کننده گان صفحه او در این لینک، افزایش یابد.

لیلا زارع در سریال دل

حتما بخوانید: همه چیز درباره فصل اول سریال مانکن

بهرام افشاری از دیگر هنرپیشه های سریال دل ،‌ در نقش فاراب حضور دارد.  پسر سی و سه ساله  متولد همدان، قبلا در شبکه نمایش خانگی، ظاهر شده بود و در نقش سرباز، روبروی دوربین داود میرباقری در سریال شاهگوش رفت. در تلویزیون نیز در پایتخت ۵  (سیروس مقدم) و شرایط خاص (به کارگردانی وحید امیرخانی) حاضر شده بود.

بهرام افشاری از هنرپیشه های سریال دل

(سلفی بهرام افشاری با ساره بیات و منوچهر هادی و سعید آقاخانی به مناسبت فروش ۵ میلیاردی رحمان ۱۴۰۰)

سگ  بند و چشم و گوش بسته و رحمان ۱۴۰۰، جدید ترین کار های بهرام افشاری است. بهرام افشاری متولد سال  شصت و شش در همدان است و اینستاگرامش در این لینک قرار دارد.

سایت رسمی بهرام افشاری در : bahramafashari.ir قرار دارد که بیش تر در ژانر طنز، شاهد نقش آفرینی قوی از او بودیم.

مریم سعادت، از هنرپیشه های قدیمی است که در سریال دل  حضور دارد. او تا کنون سابقه نقش آفرینی در سریال های شبکه نمایش خانگی نداشته او را در مجموعه های تلویزیونی همچون شرایط  خاص،  محکومین و پنجری دیدیم. دشمن زن، اخرین فیلم سینمایی  مریم سعادت بود که سال ۹۷ اکران شد. مریم سعادت، کارشناسی تئاتر  عروسی از دانشکده هنرهای دراماتیک دارد.

حتما بخوانید: بیوگرافی، تصاویر و استایل های ساره بیات: هنرپیشه سریال دل

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره فصل اول سریال دل دارید، دیدگاه های خود را محترمانه از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. برای مطلع شدن از متن و حاشیه و پشت صحنه های سریال دل ،‌ به اینستاگرام عوامل سریال که در این گفتار معرفی شد مراجعه کنید.

 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=177884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود و سلامی بر تمامی بازیگران سریال ” دل ” من از درون دل و قلبم میگویم که این فیلم فوق العاده است . و حتی من خودم هم استهداد بازیگری را دارم و همین طور به طور خاص به بازیگری علاقه دارم و انشالله تا سال دیگه توی کلاس های بازیگری آقای ( منوچهر هادی ) شرکت میکنم .
    من بازیگر مورد علاقه ام خانم سارا بیات * است . واقعا من حس ایشان را در سریال دل حس کردم و حتی قسمت آخر این سریال یک قسمت از خاطرات ایشان بود که به دم در ایستاده بود و حرف هایی به آقای آرش زد.من اون تکه را هیچوقت فراموش نخواهم کرد و مهمترین هدفم که مرا بیشتر علاقه مند میکند این است که آرزوی من دیدن خانم سارا است نه به عنوان یک طرفدار بلکه به عنوان بازیگر .
    من عاشق ایشان هستم چون واقعا فقط کسی میتواند حرف و حس و نقش آن را در دل حس کند که خودش بازیگری را بفهمد
    کسانی که به شما توهین کردن نه درک داشتند و نه به نکته های بزرگ دقت کردن فقط بی خود به موارد کوچک اشاره کردن من واقعا به شما افتخار میکنم خانم سارا بیات شما بهترین هستید و من یک چیز را هم بگویم : من بعد دیدن فیلم دل* دیگه تصمیمم در باره بازیگری حتمی شد چون انرژی و بازی خارقالعاده شما در این فیلم آدم رو به عمق فیلم میبرد شما بی نظیرید.💗

  2. اقای امکانیان صفحه اصلی داره که گفته ندارع

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .