19

گزارش عصر شهروند از شهربازی های معروف تهران

  • کد خبر : 19405
  • 14 مرداد 1398 - 9:48
گزارش عصر شهروند از شهربازی های معروف تهران

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند، شما را در ادامه معرفی مقصدهای توریستی شهر، با شهربازی های تهران آشنا می کند. شهربازی هایی سرپوشیده که تلاش می کند تا بخشی از درآمد مجتمع های لوکس تجاری شهر را به خود اختصاص داده و محفلی برای بازی و سرگرمی کودکان تهرانی شود.

شهربازی های تهران، مهیج ترین مقصد گردشگری برای کودکان و نوجوانان است. اگر روزگاری در تهران فقط شهربازی ارم بود، امروزه در جای جای پایتخت ۱۲ میلیونی ایران، شاهد رشد قارچ گونه مجتمع های بزرگ تجاری هستیم که به قدری وسیع است که شاهد نصب تجهیزات مربوط به شهربازی‌ها در مقیاس کوچک هستیم. گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند، شما را در ادامه معرفی مقصدهای توریستی شهر، با شهربازی های تهران آشنا می کند. شهربازی هایی سرپوشیده که تلاش می کند تا بخشی از درآمد مجتمع های لوکس تجاری شهر را به خود اختصاص داده و محفلی برای بازی و سرگرمی کودکان تهرانی شود.

با چرخ و فلک گردی امروز ما همراه باشید.

شهربازی هورا پارک

حتما بخوانید:  تقویم مناسبت های جهانی در سال ۲۰۱۹ و آینده کسب و کار ؛ از روز جهانی توالت تا چپ دست ها

 ژوپیتر: شهربازی محبوب کوروش

تهرانی هایی که به مجتمع بزرگ کوروش در جنوب اتوبان شهید ستاری رفته اند، حتما با امکانات مختلف این مجتع تجاری (نزدیک بیمه شعبه ۲۸ تهران)، آشنا هستند. پردیس های سینمایی بزرگ کوروش، سالهاست که مقصد اکران اختصاصی فیلم های سینمای ایران با حضور سوپر استارهای پرده نقره ای بوده و اگر خواهان تماشای سلبریتی  های سینما و موسیقی هستید، هر از گاهی به کوروش بروید. کوروش، فقط مقصد سینما گردی و کافه و خوراکی و پوشیدنی نیست.

شهربازی محبوب کوروش

شهربازی سرپوشیده ژوپیتر مجتمع تجاری کوروش را باید یکی از جذاب ترین مقصدهای شهربازی سرپوشیده غرب تهران دانست. سطح  قیمت متوسطی داشته و هم برای کودکان و هم بزرگسالان، دستگاه‌های قابل  استفاده دارد تا یک عصر هیجان انگیز را در اختیار داشته باشید.

کیفیت وسایل خوب است و همه استاندارد موسسه استاندارد ایران را دارد. برای بازی های دستگاهی و چرخ و فلک و ماشین های برقی، گزینه خوبی برای گردشگری عصرانه در فصول مختلف سال است. انتظار شهربازی  ارم را نداشته باشید. اما برای اینکه چند ساعتی فرزند خود را برای پاساژ گردی، راضی کنید، گزینه هوشمندانه ای به نظر می رسد. چرخ و فلک و چکش قدرتی و کاروسل و بازی های رایانه ای این مجموعه، پر طرفدار است و آن را از لایک و کامنت‌های اینستاگردهای ایرانی کوروش گرد میتوان فهمید.

شهربازی ژوپیتر واقع در بزرگراه ستاری

آدرس شهربازی ژوپیتر : تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، مجتمع کوروش، طبقه  دوم.

تلفن: ۴۹۷۷۸

گشتی در قلعه سحر آمیز پارک ارم

پارک ارم هم‌چون پارک ملت و پارک نیاوران، مقصدهای گردشگری نوستالژیک تهرانی به خصوص برای دهه شصتی های محبوب است! جایی که شما به تماشای حیوانات رفته و در اطراف چیتگر (مقصد دوچرخه  سواری تهرانی ها) میتوانید از وسایل مختلف غول پیکری استفاده کنید.

قلعه سحر آمیز پارک ارم

قلعه سحر  آمیز پارک ارم، محیطی سرپوشیده نزدیک اتوبان شهید باکری تهران و در طول سال می‌تواند مورد استفاده گردشگران شهری قرار بگیرد. هم برای کودکان مناسب است و هم برای بزرگسالانی که هنوز، کودک  درون آن‌ها، انرژی مثبت است. سال ۱۳۸۵ در زمینی به وسعت  ۴ هزار متر مربع افتتاح شد از ۵ عصر تا ۱۱ شب، پذیری بازدید علاقمندان است.

شهربازی ارم

این فضای هیجان انگیز غرب تهران، نزدیک مترو چیتگر است. بیش از یک صد بازی را در اختیار گردشگران قرار داده تا از صخره نوردی متحرک تا صندلی پرنده، اکو سیستمی جذاب و دلپذیر را برای کودکان و والدین به ارمغان آورد.

آدرس شهربازی ارم: اتوبان شهید باکری جنوب، شهربازی یک، قلعه سحر آمیز.

تلفن: ۴۴۱۴۵۳۰۰

شهربازی فان تایم مجتمع پالادیوم

از دیگر مقصدهای شهربازی گردی تهران، می توان به شهربازی  مستقر در پاساژ لوکس پالادیوم در زعفرانیه تهران اشاره کرد. پالادیوم، مدتی است که به فهرست۱۰ مقصد گردشگری لاکچری تهرانی ها تبدیل شده و کافه ها و رستوران ها و قنادی ها و فروشگاه‌هایش، معمولا در طول هفته با استقبال لاکچری گردهای شمال پایتخت مواجه می شود.

حتما بخوانید : رمانتیک ترین کافه های تهران به گزارش عصرشهروند

مقصدهای شهربازی گردی تهران

این مجتمع که این روزها کسب و کارش تحت تاثیر پاساژ ایران مال و اطلس مال نیاوران و گالریا ولنجک و شمیران اقدسیه است، در فضایی به وسعت ۳۵۰ متر مربع، یک شهربازی کوچک را ایجاد کرده تا فرصتی برای تفریح بچه‌هایی  باشد که با والدین خود به این مقصد گردشگری لوکس بالای شهر می آیند. شهربازی فان تایم، سرپوشیده است و لذا در طول سال امکان استفاده دارد.  بیش تر مناسب بچه های کم تر از ۱۲  سال  است.

آدرس شهربازی فان تام پالادیوم : زعفرانیه، خیابان شهید مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم. طبقه سوم.

تلفن: ۲۲۶۶۱۳۹۹

شهربازی فان تایم ارگ تجاری تجریش

شهربازی فان تایم ارگ تجاری تجریش

از دیگر شهربازی های تهران می توان به شهربازی نسبتا بزرگی گه در مجتمع تجاری لوکس ارگ تجریش ایجاد شده نام ببریم. هم چون فان تایم پالادیوم، مقصد لاکچری گرد های شمال پایتخت بوده تا هم  از کافه لوکس سرباز مستقر در بام ارگ استفاده کنند و هم مدتی به همراه فرزندان و دوستان، از وسایل مفرح آن بهره مند شوند. سطح هیجان معمولی دارد و توسط یک شرکت بین‌المللی ساخته شد. بیش از دو هزار متر مربع مساحت داشته و قریب به یک صد و ده وسیله بازی در آن  مستقر شده که برای برگزاری جشن تولد خردسالان نیز، فضای خوبی دارد. مثل اتاق تولد و سالن گریم.

آدرس فان تایم ارگ تجریش: میدان تجریش، خیابان سعد آباد،مجتمع تجاری ارگ تجریش  طبقه  سوم

تلفن: ۲۲۳۹۶۴۸۷

شهربازی فان لند هروی

مجتمع تجاری هروی تهران، یکی دیگر از مقصدهای شهربازی گردی تهرانی ها است. مجتمع هروی یا هروی سنتر، جایی است که این روزها خیلی شلوغ است. بخاطر برند ها و فروشگاه ها؟ خیر!  اشتباه نکنید. کارگزاری هندی وی اف اس گلوبال که کارگزاری رسمی خدمات برون سپاری شده ۸ سفارت خانه اروپایی در تهران است، از طبقه  ۱۱ پالادیوم به طبقه دوم هروی سنتر، نقل مکان کرده و اگر شما خواهان دریافت ویزا گردشگری و تجاری و دیداری ۹۰ روز شنگن از فرانسه، بلژیک، هلند، نروژ، فنلاند، اتریش و جمهوری چک هستید، باید به جای کنسول، به این مرکز بروید و مدارک خود را تقدیم و اطلاعات بیومتریک را ثبت کنید.

مجتمع تجاری هروی از مقصدهای شهربازی گردی تهرانی ها

همین موضوع سبب شده  تا هروی سنتر، پاتوق شنگن گردی ایرانیان شود. برای والدینی که نمی‌خواهند فرزندان خود را در زمان وقت مصاحبه ویزا، تنها بگذارند، فان لند هروی سنتر،گزینه خوبی است. در فضایی به وسعت ۳ هزار مر مربع، بیش از دویست وسیله بازی در اختیار کودکان است. از کوچک تا بزرگ. برای همه رده های سنی هم انتخاب های هیجان انگیزی دارد تا پاساژ گردی لوکس خود را با یاد کودکی، خاطره انگیز کنند.  FUN TIME هروی سنتر هم  برای  برگزاری جشن تولد کودکان و رمانتیک ها و هم عکس‌های ژورنالیسی گرفتن،  گزینه خوبی است.

آدرس فان تایم هروی سنتر: میدان، مجتمع تفریحی و ورزشی  الماس هروی، طبقه سوم و چهارم و پنجم

شهربازی امیر

شهربازی امیر واقع در خیابان شهید مدنی

عزیزانی که سمت شرق تهران هستند، حتما با مجتمع تجاری بزرگ امیر آشنا بوده و از خدماتش  استفاده کرده اند.  این مجتمع تجاری در طبقه ۴ و ۵، یک شهربازی مجهز داشته که برای گردشگران منطقه سبلان، مفید خواهد بود. بیش از سه  هزار متر مربع وسعت داشته و بیش از یک صد و پنجاه وسیله بازی ثابت و متحرک و دیجیتالی را در اختیار کودکان تا بزرگسالان قرار  می دهد.  برای داشتن  اوقاتی خوش در اطراف منطقه  سبلان، شهربازی امیر را در نظر داشته باشید.

آدرس شهربازی امیر: خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان٫ بالاتر از سینما شاهد.  مجتمع تجاری امیر

تلفن: ۷۷۶۹۸۶۱۲

ایستگاه مترو سبلان، شما را به راحتی به این مقصد گردشگری  هیجان انگیز شرق تهران می برد که هر روز از ساعت ۱۶  تا ۲۳، پذیرای  بازدید گردشگران هیجان انگیز تهرانی است.

سرزمین عجایب تیراژه

شهربازی سرزمین عجایب تیراژه

مجتمع تجاری تیراژه، از محبوب ترین مقصدهای گردشگری و پاساژ گردی و خرید همشهری های غرب تهران است که در اطراف بلوار اشرافی اصفهانی، معمولا گزینه های هیجان انگیز با تخفیفی را شاهد هستند. شهربازی این مجتمع که طبقه سوم قرار گرفته است، از سال ۱۳۸۲ تا به امروز، یکی از شهربازی های سر پوشیده شلوغ تهران بوده که در زمینی  به مساحت ۸ هزار متر مربع، مشتریان مشکل پسند را راضی کرده  و بیش از یک صد و چهل دستگاه بازی را در اختیارشان قرار داده  است.

این مجتمع بازی بزرگ، در  فهرست نخستین شهربازی های ایرانی است که سیستم پرداخت الکترونیکی و استفاده از دستگاه ها با کارت را وارد صنعت سرگرمی ایران کرد.

شما اگر دوست دارید با موتور  کوبنده بازی کنید یا سوار سفینه گردان شده  و سفر دریایی و هوایی را تجربه کنید، شهربازی تیراژه  در کنار تفنگ های لیزری و ایر هاکی٬ یک سرزمین ماجراجویی جذابی برای گردشگران به خصوص کودکان است.

آدرس شهربازی تیراژه: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه، طبقه ۳

تلفن: ۴۴۴۹۲۰۰۰  – برای کسب اطلاعات بیش تر به این نشانی مراجعه  کنید.

حتما بخوانید : بام لند تهران و همه رستوران‌ها ، کافه‌ها ، مراکز تجاری و تفریحی

شهربازی بولینگ عبدو

مقصدهای نوستالژیک شهربازی گردی

از دیگر مقصدهای نوستالژیک شهربازی گردی در تهران، بولینگ عبدو است. جایی است که روزگاری، در فهرست معدود شهربازی  های تهران بود. شهربازی سرپوشیده در زمینی به مساحت هزار و پانصد متر مربع، جایی است که می‌توان در خیابان شریعتی تهران و بالای پل صدر، لحظات دلپذیری را برای کودکان و نوجوانان رقم زد. این مجموعه هر روز از ساعت ۱۵  تا ۲۳، پذیرای گردشگران عاشق هیجان و نشاط است.

مجموعه شهید چمران تهران، یکی از مراکز بزرگ ورزشی و تفریحی شمال پایتخت بوده که از ترن هوایی تا سینما هفت بعدی و ایرهاکی و ماشین های کوبنده و شبیه سازهای مسابقات اتومبیلرانی در دسترس بوده و شما می‌توانید از وسایل با قیمت های مختلف  استفاده کنید.  این مجموعه از سال ۱۳۴۲  در تهران دایر  است و استخر بزرگی هم برای شناگردهای تهرانی دارد.

آدرس شهرباری بولینگ عبدو: خیابان دکتر شریعتی، بالای پل صدر، مجموعه ورزشی و تفریحی و سرگرمی شهید چمران  (بولینگ عبدو)

تلفن: ۲۲۲۰۶۹۶۰

گشتی در شهربازی صبا مال

شهربازی صبا مال تهران

صبا مال، از دیگر مراکزی است که شهربازی سرپوشیده دارد و برای عزیزانی که در مرکز تهران و اطراف میدان حر ساکن هستند، یک شهربازی  کوچک و جمع و جور با هشتاد نوع بازی دیجیتالی  و ثابت و متحرک،  در اختیارشان قرار دارد.  در صبا مال، شما می توانید از ماشین کوبنده و چرخ و فلک و کارسل استفاده کنید و انواع بازی دیجیتالی معروف این روزها نیز در دسترس است. بازی ها برای گروه های سنی گوناگون بوده و بزرگسالان هم  می توانند برای زنده نگهداشتن کودک درون، از این وسایل بهره مند شوند. آن هم از ساعت ۱۶ تا ۲۲.

آدرس شهربازی صبا مال:  میدان حر، خیابان کارگر  جنوبی، مجتمع تجاری صبا مال

تلفن: ۶۵۸۲۹۴۵۸

شهربازی هورا پارک سمرفند

هورا پارک از مقصدهای شهربازی تهران

هورا پارک، از دیگر مقصدهای شهربازی است که در این گفتار عصر شهروند معرفی می کنیم. کیفیت وسایل خوب است و قیمت هم چون در منطق جنت آباد جنوبی قرار دارد، مقرون به صرفه به نظر  می رسد. همان طور که از اسمش معلوم  است، در پاساژ سمرقند نبش بلوار لاله قرار گرفته و هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲، فضای  هیجان  انگیزی هم برای کودکان و نوجوانان و هم بزرگسالان فراهم می کند. فضایی به وسعت هزار و پانصد متر مربع که بازی های گروهی و انفرادی داشته و برای گریم فانتزی و انواع عکاسی های زیبای کودکانه نیز، گزینه خوبی به نظر می رسد.

آدرس شهربازی مجتمع تجاری هورا پارک: تهران، جنت  آباد جنوبی، نبش بلوار لاله، طبقه  سوم

تلفن: ۴۴۶۲۳۹۴۴

استفاده از مترو صادقیه برای عزیمت به این منطقه تهران توصیه می شود.

 

 

توصیه هایی به شهربازی گردها

  • مراقب کودکان باشید. در شهربازی ، امکان آسیب دیدگی کودکان زیاد است.
  • خدمات شهربازی ها، یک امانت عمومی است. در استفاده از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی، دقت کرده تا آسیبی به تجهیزات وارد نشود.
  • برخی از شهربازی های تهران، در ماه‌های خاصی از سال، تخفیف های خوبی به گردشگران می دهند. از سایت های ارائه تخفیف استفاده کنید.
  • تجربه کاربرانی که از خدمات شهربازی ها استفاده کردند را از طریق هشتگ گردی در اینستاگرام بدست آورید.
  • پیش از استفاده از هر دستگاه و وسایل دیجیتالی، روش استفاده را از اپراتور یاد گرفته تا استفاده حداکثری از وسایل انفرادی را داشته و در هزینه و وقت شما صرفه جویی شود.
  • بسیار مشاهده شده که افرادی که از وسایل بازی استفاده می کنند، با دست کثیف این کار را می کنند که انتقال دهنده آلودگی به دیگر کاربران می شود. چون وسایل شهربازی ها در طول روز مورد استفاده هزاران نفر قرار می گیرد، سعی کنید دستان کودکان و نوجوانان را حتی المقدور، با دستکش یک بار مصرف بپوشانید و اجازه خوردن با این دستان آلوده که به انواع میکروب ها آلوده هست، ندهید.

همراهان گرامی

اگر شما هم در طول سال از مقصدهای شهربازی گردی تهران استفاده کرده اید٬ نظرات و دیدگاه های خود را درباره کیفیت خدمات، قیمت، استاندارد سازی تجهیزات و نحوه برخورد پرسنل به ما بگویید. هم چنین اگر بازی های خاصی در شهربازی های تهران، بیش از همه نظر شما را به خود جلب کرده است، تجربه های هیجان انگیز خود را نیز در بازی با این وسایل دیحیتالی و ثابت و متحرک با عصر شهروند به اشتراک بگذارید.

جذاب ترین مقصدهای گردشگری و خرید تهران را با سرویس گردشگری عصر شهروند همراه باشید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=19405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .