12

آماده‌باش تهران در پی هشدار وزش باد و شرایط جوی نامناسب

  • کد خبر : 279661
  • 08 فروردین 1400 - 14:07
آماده‌باش تهران در پی هشدار وزش باد و شرایط جوی نامناسب
سرپرست شهرداری منطقه۲ تهران از آماده‌باش کامل ستاد مدیریت بحران و حوزه خدمات شهری منطقه با توجه به پیش‌بینی وزش باد شدید و شرایط جوی نامناسب خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، حسن صفات با تاکید بر اینکه برای مقابله با موقعیت پیش رو پیش بینی های لازم انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص وزش بادشدید، مدیریت شهری منطقه با آماده باش کامل تلاش دارد با استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب موجود و نیز مشارکت شهروندان از مخاطرات احتمالی این پدیده، جلوگیری کند.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد و احتمال خطر سقوط درختان و داربست ها و تیرهای برق و تابلوهای تبلیغاتی بر روی خودروها و ….تصریح کرد: در این زمینه حوزه خدمات شهری منطقه با پایش میدانی مستمر از نقاط آسیب پذیر، اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات احتمالی در سطح منطقه را انجام می‌دهند.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد تا حد ممکن از تردد غیرضروری در سطح شهر و ایستادن در نزدیکی اماکن پرخطر و فضاهای باز، نظیر کارگاه‌های ساختمانی، سازه‌های موقت و درختان که احتمال سقوط اجسام سنگین در اطراف آنها وجود دارد، خودداری کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .