5

آیا یک کارگزارانی ، شهردار شورای اصولگرایان خواهد شد؟

  • کد خبر : 283163
  • 11 مرداد 1400 - 14:43
آیا یک کارگزارانی ، شهردار شورای اصولگرایان خواهد شد؟
مازیار حسینی که زیر پَر و بال حزب کارگزاران سازندگی و در دوران مدیریت غلامحسین کرباسچی بر شهر تهران رشد کرد و در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف نیز همواره در میان مدیران شهری از او به عنوان نفوذی کرباسچی در میان یاران قالیباف یاد می‌شد.

به گزارش عصرشهروند، شورای اصولگرا شهردار اصلاح طلب انتخاب کرد! این جمله هنوز امری محقق نشده است اما به راحتی می‌تواند تیتر رسانه‌ها باشد، فردای روزی که اکثریت شورای ششم همان کاری را کرده‌‌اند که این روزها اقلیتی پشت درهای بسته درحال لابی کردن برای انجام آن هستند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که از میان نامزدهای تصدی شهرداری تهران مازیار حسینی بیش از دیگران به تصاحب این پست نزدیک شده است، فردی که زیر پَر و بال حزب کارگزاران سازندگی و در دوران مدیریت غلامحسین کرباسچی بر شهر تهران رشد کرد و در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف نیز همواره در میان مدیران شهری از او به عنوان نفوذی کرباسچی در میان یاران قالیباف یاد می‌شد.

 

اینستاگرام مازیار حسینی

اینستاگرام مازیار حسینی که از علاقه و وابستگی شدید خود به اکبر ترکان می گوید

 

جالب اینجا است که خود مازیار حسینی هم هیچگاه تلاشی برای پنهان کردن این رابطه نداشت و حتی پس از درگذشت مرحوم اکبر ترکان از چهره‌های شناخته شده دولت هاشمی رفسنجانی و از مهره‌های شناخته شده جریان تکنوکرات در ایران برای او مرثیه سرایی کرد و برای او نوشت «برایم همچون پدری مهربان و آموزگاری بی بدیل بود»

حالا اعضای شورای ششم قرار است با فشارها و لابی‌های گسترده‌ای که در حال انجام است به عنوان نخستین گام، شاگرد و فرزند معنوی اکبر ترکان را بر صندلی شهرداری تهران بنشانند!

حسینی سیاستمداری است حتی از سهمیه حزب کارگزاران سازندگی در دولت حسن روحانی هم به خوبی استفاده کرد و تا معاونت وزارت راه، مسکن و شهرسازی پیش رفت، موضوعی که ظاهرا برای لابی‌گران و پول پاشان اهمیت چندانی ندارد.

اعضای شورای ششم نباید تجربه شورای اصلاح طلب را از یاد ببرند. شورایی که خروجی مدیریتی آن سبب انزجار رای دهندگان تهرانی از آن‌ها شد تاجایی که حتی نفر نخست لیست انتخاباتی آن‌ها با تَکرار بی ثمر محمد خاتمی هم نتوانست بیشتر از ۳۰ هزار رای برای به دست بیاورد.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .