9
نایب رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد

احتمال وجود یک سناریو در قطع و خشکاندن درختان تهران

  • کد خبر : 292709
  • 29 مرداد 1401 - 12:36
احتمال وجود یک سناریو در قطع و خشکاندن درختان تهران
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر استفاده از ظرفیت قوه قضاییه برای برخورد با موضوع قطع و خشکاندن درختان گفت: احتمال دارد این موضوع در تهران به صورت یک سناریو باشد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، پرویز سروری در جمع خبرنگاران در خصوص تکرار موضوع قطع و خشکاندن درختان در تهران گفت: ما هم نگرانی‌هایی در خصوص قطع و خشکاندن درختان در سطح شهر تهران داریم. بی‌تردید یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم تهران موضوع آلودگی هوا است؛ لذا گسترش و توسعه فضای سبز می‌تواند در این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

وی افزود: قطعا در خصوص توسعه فضای سبز این طور نیست که هر زمانی که تصمیم گرفتیم درختی بکاریم و آن درخت رشد کند. قطعا رشد یک درخت به زمان زیادی نیاز دارد و باید ظرفیت‌های تنفسی تهران را علاوه بر توسعه، حراست و نگهداری کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص قطع درختان در پایتخت و تکرار آن ظرف روزهای گذشته گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را نیز داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال تکرار این موضوع در تهران باشند و قطع و خشکاندن درختان یک سناریو باشد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید قطع و خشکاندن درختان جرایم سنگینی را به همراه دارد و در این مسیر از ظرفیت قوه قضاییه استفاده خواهیم کرد و تمام راهکارها شامل راهکارهای سلبی و ایجابی را برای جلوگیری از تکرار این موضوع به کار خواهیم گرفت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .