4

ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا

  • کد خبر : 281681
  • 10 خرداد 1400 - 17:25
ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا
اعضای شورا در دویست و نود و نهمین جلسه بررسی گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا را در دستور کار دارند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، دویست و نود و نهمین جلسه علنی شورا، در روز سه‌شنبه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۴۵  لغایت ۱۲ در محـل تالار شورا برگـزار می‌شود.
در آغاز این جلسه، پیروز حناچی شهردار تهران گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران را ارائه می‌کند و سپس ادامه لایحه شهردار تهران در خصوص « برنامه اجرایی توسعه و تسهیل دوچرخه‌سواری در شهر تهران» از سر گرفته خواهد شد.
در ادامه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال و همچنین طرح اصلاح رویه ها و فرایند های حاکم و نحوه انجام فعالیت های خدمات شهری برای کاهش تلفات انسانی و نحوه حمایت از خانواده های متوفیان بررسی می‌شوند.
سپس طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیرسطحی با رویکرد مشارکتی و همچنین  لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه‌ها و محصولات یک‌بارمصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران» مورد بررسی قرار می‌گیرند.
در ادامه لایحه دیگر شهردار در خصوص « اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی)» و شصت و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهند شد.
همچنین گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی« سازمان نوسازی شهر تهران»، « سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران»، « سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران»، « سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران» برای سال مالی ۱۳۹۴ مورد بررسی قرار می‌گیرند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .