8

استقلال در این بازی مرگ و زندگی باید هرچه دارد رو کند

  • کد خبر : 267926
  • 02 مهر 1399 - 9:28
استقلال در این بازی مرگ و زندگی باید هرچه دارد رو کند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دیدار با الاهلی یک بازی مرگ و زندگی است و استقلال هرآنچه در چنته دارد باید برای این بازی رو کند.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دیدار با الاهلی یک بازی مرگ و زندگی است و استقلال هرآنچه در چنته دارد باید برای این بازی رو کند.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می‌کند.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی با خبرنگار گفت: این یک بازی مرگ و زندگی است و وقتی آبی پوشان چیزی برای از دست دادن ندارند، ناچار هستند هر آنچه در چنته دارند را در این بازی رو کنند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: الاهلی تیم بسیار خوب و قدیمی عربستان است که از تجربه زیادی در آسیا بهره می برد و صعودش را به مرحله بعد نیز قطعی کرده است. شاید همین که آنها از پیش صعود کرده هستند باعث شود بازیکنانش انگیزه کافی برای این دیدار نداشته باشند و این کار تیم ما را ساده تر کند.

وی اضافه کرد: البته اصلا نباید تیم ما با این دیدگاه به زمین برود و آنها باید فکر کنند همین الاهلی می‌خواهد برای یک دیدار حیثیتی با همه توان به میدان بیاید و به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم بگیرند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: بعضی از بازیکنان استقلال در دیدار گذشته خیلی در فرم ایده آل نبودند و امیدوارم آنها هم برای مقابله با الاهلی به اوج آمادگی بازگردند. در صورتی که بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر شوند یقین دارم شکست الاهلی و صعود به مرحله بعدی مسابقات خیلی دور از دسترس نیست. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=267926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .