9

اعتصاب رانندگان اتوبوسرانی با موفقیت پایان یافت/ واریز حقوق طبق مصوبه شورای عالی کار

  • کد خبر : 291038
  • 28 اردیبهشت 1401 - 12:35
اعتصاب رانندگان اتوبوسرانی با موفقیت پایان یافت/ واریز حقوق طبق مصوبه شورای عالی کار
رئیس شورای اسلامی کار شرکت واحد تهران و حومه گفت: روز گذشته حقوق رانندگان واریز شد و مشکل خاصی در پرداختی‌ها نبود. حقوق رانندگان مطابق با مصوبه شورایعالی کار افزایش پیدا کرد.

به گزارش عصرشهروند، از قرار معلوم شهرداری طبق بخشنامه‌ای که سازمان استخدامی کشور در اردیبهشت ماه صادر کرده است، مزد کارگرانِ بخش خود را فقط ده درصد افزایش داده است. همین امر موجب نارضایتی رانندگان بی‌آرتی شرکت واحد و درنهایت تجمع صنفی دو روزه‌ای ازسوی آنها شد. این رانندگان خواستار این بودند که مصوبه‌ی مزدی شورایعالی کار در مورد آن‌ها انجام شود.

در مورد نتیجه‌ی اعتراضات رانندگان بی‌آرتی محسن باقری (رئیس شورای اسلامی کار شرکت واحد تهران و حومه) گفت: امروز (چهارشنبه/ ۲۸اردیبهشت ماه) اعتراض رانندگان بی‌آرتی به پایان رسید و همه‌ی آن‌ها به کار خود برگشتند.

باقری با بیان اینکه رانندگان به خواسته‌ی خود رسیدند، گفت: روز گذشته حقوق رانندگان واریز شد و مشکل خاصی در پرداختی‌ها نبود. حقوق رانندگان مطابق با مصوبه شورایعالی کار افزایش پیدا کرد. البته هنوز فیش‌های حقوقی براساس کارکرد صادر نشده اما مشخص است که مصوبه‌ی شورایعالی کار اجرا شده است.

طبق مصوبه‌ی شورایعالی کار برای سال جدید، حقوق حداقل‌بگیران ۵۷درصد و حقوق سایر سطوح ۳۸درصد باید افزایش پیدا کند . منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .