2

افزایش هزارتومانی قیمت مرغ در بازار

  • کد خبر : 90196
  • 18 تیر 1398 - 14:34
افزایش هزارتومانی قیمت مرغ در بازار

عضو هیات مدیره کانون سراسری مرغ داران گوشتی از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط کشوری قیمت این کالا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان در هرکیلوگرم است.

به گزارش عصر شهروند، برومند چهارآئین از افزایش هزارتومانی قیمت مرغ طی ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: متوسط کشوری قیمت این کالا ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و در برخی نقاط نیز ۱۳ هزارتومان است.

وی متوسط کشوری قیمت مرغ زنده را نیز ۹,۴۰۰ تومان در هرکیلوگرم عنوان و اضافه کرد: طی روزهای اخیر افزایش دمای هوا و گرما باعث شده وزن‌گیری مرغ‌ها کاهش یابد.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به آغاز مسافرت های تابستانی و برگزاری مراسم های جشن و سرور تا قبل از آغاز ایام محرم و صفر، ادامه داد: همه این موارد باعث افزایش تقاضا برای مرغ در بازار شده است.

چهارآئین توضیح داد: با این حال تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی توان کنترل دما را ندارند، دما در واحد تولیدی حداکثر باید ۳۳ درجه سانتی گراد باشد ولی طی روزهای اخیر هوا بسیار گرم شده و واحدها را با مشکل مواجه کرده، وقتی هوا گرم می شود مرغ هم غذا نمی‌خورد و وزن نمی‌گیرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=90196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .