6

املاک و زمین‌های شهرداری تهران متناسب با قیمت روز و واقعی نرخ‌گذاری شود

  • کد خبر : 294842
  • 11 بهمن 1401 - 18:07
املاک و زمین‌های شهرداری تهران متناسب با قیمت روز و واقعی نرخ‌گذاری شود
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ۶ فقره املاک متعلق به شهرداری تهران گفت: املاک و زمین‌های شهرداری تهران متناسب با قیمت روز و واقعی نرخ‌گذاری شود

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، تشکری هاشمی در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای ششم در جریان دستور بررسی لایحه شهرداری تهران برای مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ۶ فقره ملک شهرداری، گفت: تسویه حساب با بانک‌ها و اشخاص حقیقی می‌تواند در روند برطرف‌سازی بخشی از مسائل و مشکلات شهر تهران مؤثر باشد.
سید جعفر تشکری هاشمی افزود: البته از ۶ ردیف اعلام شده، برای ۴ ردیف آن از جمله بیمارستان آتیه ۲ و مجتمع تجاری و اداری مژده در خیابان شهید باهنر، هیچ‌گونه احجام و ارقام مشخصی قید نشده است.
وی خاطرنشان کرد: زمین‌ها و املاک شهرداری تهران در مناطق مختلف، کاربری‌های گوناگونی دارند و لازم است قیمت‌های تعیین شده برای آنها متناسب با قیمت روز و واقعی آنها نرخ‌گذاری شود تا شهرداری تهران با ضرر و زیان روبه‌رو نشود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .