5

انتصاب محمد جواد خسروی‌پور به عنوان رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری

  • کد خبر : 292228
  • 28 تیر 1401 - 17:51
انتصاب محمد جواد خسروی‌پور به عنوان رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری
شهردار تهران طی حکمی محمد جواد خسروی‌پور را به عنوان رئیس نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران منصوب کرد.

به گزارش عصرشهروند، در این حکم آمده است: با عنایت به بند ۳-۱ موافقتنامه سه جانبه همکاری و مشارکت وزارت راه و شهرسازی، شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران سال ۱۳۹۸ و برابر مصوبه شورای عالی نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران ۱۴۰۱/۰۳/۲۵، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت «رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران » منصوب می شوید.

در ادامه این حکم عنوان شده است : با توجه به اهمیت تحقق طرح های توسعه شهری تهران و نقش تاثیرگذار آن در رشد و توسعه این کلانشهر ، انتظار می رود با بهره گیری از توانایی نیروهای متعهد و متخصص و انجام برنامه ریزی مناسب، هدایت و راهبری تحولات فضایی ، کالبدی و عملکردی شهر تهران، پایش دائمی و نظارت بر تحقق طرح های جامع، تفصیلی، موضوعی و موضعی به همراه بازنگری و پیشنهاد اصلاحات مورد نیاز این طرح ها، زمینه سازی برای دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و طرح های توسعه شهری از طریق تشکیل بانک اطلاعات یکپارچه طرح ها محقق گردد .

در پایان حکم آمده است: توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله در تحقق شعار « تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» از خداوند منان مسالت می نمایم . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .