13

انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات‌ مدیره شهر سالم از سوی شهردار تهران

  • کد خبر : 286974
  • 01 آذر 1400 - 11:21
انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات‌ مدیره شهر سالم از سوی شهردار تهران
شهردار تهران در احکامی جداگانه مدیر عامل و اعضای هیات‌ مدیره شرکت شهر سالم را منصوب کرد.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی امیر حاجی‌نورمحمدی را به مدت یک سال به سمت مدیرعامل شرکت شهر سالم منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جناب‌عالی و به استناد مصوبه هیئت مدیره و مفاد اساس‌نامه شرکت شهر سالم به موجب این حکم به مدت یک‌ سال به سمت مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری و شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

حکم امیر حاجی‌نورمحمدی

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های ابلاغی باشیم، توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

ابوالفضل سروش اکبر امیرخانی سمیه حاجوی

زاکانی همچنین در حکم دیگری ابوالفضل سروش، اکبر امیرخانی و سمیه حاجوی را به مدت یک سال به عنوان اعضای هیات‌مدیره «شرکت شهر سالم» شهرداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی/ سرکار عالی به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت «عضو هیئت ‌مدیره شرکت شهرسالم» منصوب می‌شوید. امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.» منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .