13

برنامه های ویژه مدیریت شهری برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

  • کد خبر : 289485
  • 17 اسفند 1400 - 9:00
برنامه های ویژه مدیریت شهری برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
عضو شورای شهر تهران از برنامه‌های ویژه شورای شهر و شهرداری تهران برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی گفت: مسیر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موضوعات مختلفی در ابعاد روانشناختی، اشتغال، آموزش و حمایتی را در بر می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امیدوارم بتوانیم رویکرد توانمندسازی  زنان سرپرست خانوار را فراتر از سیاست‌های حمایتی در دستور کار داشته باشیم.

وی افزود: در راستای توانمندی حداکثری این افراد رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی در حال برگزاری است تا محصولات بازارچه‌های خوداشتغالی و مراکز کوثر به صورت مستقیم به مردم عرضه شود. تمام این اقدامات در راستای اشتغال‌زایی و تقویت اقتصاد زنان سرپرست خانوار  است.
شمس احسان ادامه داد: نمایشگاه امسال با حمایت شهردار تهران و همت اداره کل امور بانوان با رویکرد تقویت حضور کوثرها  برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در راستای برگزاری این رویداد اقدامات زیادی انجام داد و به دنبال خودکفایی زنان سرپرست خانوار در حوزه اشتغال‌زایی است. امیدواریم این تجربیات مستندنگاری شود و در اختیار سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد قرار گیرد.

شمس احسان افزود: در این حوزه سیاست‌های شورا و شهرداری تهران این است که بتوانیم سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی را فعال کنیم تا از همه ظرفیت‌ها برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مطابق با اهداف مشخص شده بهره جست. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .