18
علیرضا جاوید کیست ؟

بیوگرافی علیرضا جاوید ؛ سوابق و دیدگاه های سرپرست شهرداری تهران

  • کد خبر : 285487
  • 10 مهر 1400 - 6:55
بیوگرافی علیرضا جاوید ؛ سوابق و دیدگاه های سرپرست شهرداری تهران
علیرضا جاوید پیش تر مشاور دکتر محمد علی نجفی، شهردار شانزدهم پایتخت و از روسای شماری از شهرداری های پایتخت در زمان محمد باقر قالیباف بود.

مهندس علیرضا جاوید ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ شمسی به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شده بود. او پیش تر مشاور دکتر محمد علی نجفی، شهردار شانزدهم پایتخت و از روسای شماری از شهرداری های پایتخت در زمان محمد باقر قالیباف بود. ایشان با ۲۱ رای قاطع اعضا ششمین شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست شهرداری تهران شد. او پیش از انتخاب دکتر علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران و تایید حکم او توسط وزارت کشور دولت سیزدهم، سرپرست شهرداری پایتخت را در اختیار داشت.

حتما بخوانید : علیرضا جاوید مشاور زاکانی شد

در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به سوابق و تجربیات جوانی که برای مدتی، سرپرستی شهرداری پایتخت به وی واگذار شده است. اگر شما مخاطب گرامی، از همکاران و پیمانکاران طرف قرارداد مجموعه های تحت مدیریت مهندس علیرضا جاوید در شهرداری پایتخت بودید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک  بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: دیدگاه ها و سوابق دکتر علیرضا زاکانی: شهردار تهران

سوابق علیرضا جاوید در شهرداری

زندگینامه علیرضا جاوید

علیرضا جاوید فردی است که شورای شهر ششم پایتخت، تا پیش از انتخاب و انتصاب به عنوان شهردار تهران، او را به عنوان سرپرست تعیین کرده بود. از مدیران ارشد شهرداری تهران در دوره قالیباف بوده و ارتباط نزدیکی با رئیس مجلس یازدهم دارد. سوابق زیاد و موفقی در شهرداری پایتخت در دو دهه اخیر داشته و طبق گفته مهندس مهدی چمران (رئیس شورای اسلامی شهر تهران)، گزینه خوبی برای سرپرستی شهرداری بود.

در سال ۱۳۹۳  بود که علیرضا جاوید در کنار جعفر کاشانی و حسین کلانی و صادق رئیسی کیا به عنوان اعضا هیات مدیره باشگاه راه آهن معرفی گردید. علیرضا جاوید مشاور شهرداری تهران را در کارنامه دارد. ۵ آذر ماه سال نود و شش به عنوان مشاور منصوب شد و اخیرا موفق به  دریافت درجه دکترای شهرسازی شده است. او یکی از ۱۷ مشاور شهرداری تهران است که سوابقش در سایت شفافیت شهرداری تهران در نشانی: SHAFAF.TEHRAN.IR به روز رسانی شده است.

حتما بخوانید: درباره پیروز حناچی، شهردار سابق تهران

قرار بود به جای علیرضا جاوید ، دکتر حناچی به عنوان سرپرست فعالیت کنند که وی با این پیشنهاد مخالفت کرده بود. سرپرست شهرداری تهران، سابقه معاونت فنی و عمرانی دکتر محمد باقرقالیباف، شهردار سابق تهران را در کارنامه دارد. او از نامزدهای اصلی تصدی شهرداری تهران بود که گویا از میدان رقابت کنار رفت و میدان برای رقابت  مازیار حسینی و علیرضا زاکانی، فراهم شد.

شهرداری علیرضا جاوید

علیرضا جاوید از سال ۱۳۸۲ وارد شهرداری تهران شد. او شهرداری منطقه ۱۷ و شهرداری منطقه ۴ و شهرداری منطقه ۱ را در اختیار داشته و در سال ۱۳۹۰ شمسی نیز معاون شهرسازی و معماری بود. کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت داشته و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA نیز در کارنامه وی دیده می شود.

علیرضا جاوید ، رتبه ۹۱ کنکور سراسری سال هفتاد و شش بود و از اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران نیز به شمار می رود.

سوابق مهندس علیرضا جاوید

فهرست سوابق سرپرست سابق شهرداری تهران به شرح زیر می باشد:

  • –          از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۳ به عنوان مشاور اجرایی شهرداری منطقه هشت
  • –          از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۸۴ به عنوان قائم مقام شهرداری منطقه ۸ تهران
  • –          از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۴ به عنوان مشاور جوان شهردار تهران
  • –          از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۶ به عنوان نماینده شهردار تهران در کمیسیون ماده ۵ شهر تهران در بررسی طرح های تفصیلی مناطق بیست و دو گانه تهران
  • –          از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۱ به عنوان نماینده فنی شهرداری تهران در کمیسیون های مزایده و مناقصه شهرداری پایتخت
  • –          از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۸۶ به عنوان شهرداری منطقه ۱۷ تهران
  • –          شهرداری نمونه شهر تهران در سال ۱۳۸۵ و ۱۳۹۰
  • –          در سال ۱۳۸۶ به عنوان قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران
  • –          از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ به  عنوان شهرداری منطقه ۴
  • –          از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۰ به عنوان شهردار  منطقه ۱ تهران
  • –          از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۲ به  عنوان مشاور شهردار در امور طرح های جامع و تفصیلی
  • –          از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۲ به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران
  • –          از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴ به  عنوان شهرداری منطقه ۴

گفته شده که مهندس علیرضا جاوید ، سرپرست پیشین شهرداری تهران، برای ادامه خدمتگذاری  به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در صندوق توسعه ملی مشغول به کار شده اند. برای این جوان انقلابی در مدیریت کلان نظام اقتصادی و حکمرانی کشور آرزوی سربلندی داریم.

اگر شما مخاطب گرامی، نظر  و دیدگاهی درباره سوابق و فعالیت های مهندس علیرضا جاوید در مناطق مختلف شهرداری تهران دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار عصرشهروند به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. دکتر جاوید سال ۱۳۹۵ ناخواسته بنده را ناراحت کرد ، امسال روزی که بعنوان معاون هماهنگی و امورمناطق معارفه شد ، هم تبریک گفتم‌، هم دلخوری سال ۹۵ را یادآوری کردم‌، دعوتم کرد دفترشان و درآغوش کشیدند و بسیار خوب تحویلم گرفتند و بسیار شرمنده ام کردند ، در حقم لطف کرد به منطفه ۱۱ زنگ زد و دستوری دادند که اجرا نشد ، دقیقا موضوعی که سال ۹۵ اتفاق افتاد دوباره تکرار شد و ناراحتی ام چندبرابر شد ، پیگیر شدم متاسفانه نتیجه نداد ، به خود دکترجاوید پیام دادم ، جواب نداد ، احساس میکنم‌ وفتی دلخوری سال ۹۵ را یادش آوردم دوباره همان اتفاق را تداعی و زنده کرد تا بیشتر زجر بکشم ، چون وقتی پیش معاون رفتم و گفتم دکترجاوید پیش خودم با شما صحبت کرد و درمورد من دیتور داد، معاون گفتند جاوید بعدا به من گفت هدجور خودت صلاح میدانی عمل کن!!!! اگر حرف معاون درست باشد من اشتباه فکر نمیکنم و دکتر جاوید خواست بیشتر زجر بکشم !! الله اعلم

  2. خدا به زندگیش برکت بده مرد بزرگ شهرداری کاربلد ترین خدا برات بسازه مرد

  3. امثال ایشون از بیست واندی سالگی بایک مدرک لیسانس همیشه در مدیریت وپستهای عالی بودند …بعد اینهمه بچه های ملت با دکتراهای دانشگاههای معتبر وکلی توانمندی وهوش وانگیزه بیکارند وهنوز ساعتی بدون بیمه کارمیکنند وزیر دست همین امثال مدیران خوش طالع وخوشبختشون هستند….پیشونی پیشونی منوکجامیشونی…..خوشبحال زن وبچشون به یک دانشجوبله گفتنداما کمترازچندسال یه مدیرکل وشهردار تحویل گرفتند

  4. دکتر جاوید از امدیران باتجربه وموفق شهراری تهران هستند.

  5. بنده سال ۹۰ همزمان با مدیریت ایشان در شهرداری منطقه یک تهران به صورت قراردادی جذب شدم و البته با اینکهمدت کوتاهی شهردار ما بودند اما کارمندان در آرامش و خیال راحت کار میکردند و بعد از اینکه ایشان رفتند و بعدی ها آمدند این موضوع مشهود تر بود ، من ایشان را به خاطر نحوه مدیریت و انتخاب مدیران زیرمجموعه و آرامشی که به نیروهای تحت امر خود میدادند ستایش میکنم .امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشند و خدا به ایشان خیر بدهد.

  6. انسان شریف و با لیاقت و درستکار
    انشالله خدا امثال این مدیران رو زیاد بفرماید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .