8

تاکید اقراریان به اولویت برخورد با دانه درشت‌ها در اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰

  • کد خبر : 289618
  • 24 اسفند 1400 - 14:50
تاکید اقراریان به اولویت برخورد با دانه درشت‌ها در اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با اشاره به اینکه باید اولویت شهرداری برخورد با دانه درشت‌ها باشد، افزود: بزودی اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ در سایر مناطق مانند منطقه 1 و 5 اجرا می شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با بیان اینکه باید از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در این ایام تقدیر و تشکر کنم ادامه داد: تشکر ویژه‌ای بابت اقداماتی که مجموعه وزارت اطلاعات در مرزهای شرقی و همچنین مجموعه اطلاعات سپاه در خنثی سازی توطئه‌ها در تاسیسات هسته‌ای داشتند، داشته باشیم .

وی افزود: بی تردید برای امنیتی که امروز پایتخت ام القرای اسلام از آن برخوردار است باید از این نیروها قدردانی کنیم .

اقراریان در ادامه  به احکام صادره توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اشاره کرد و افزود: باید از اهتمام و پیگیری شهردار منطقه یک تهران که با همکاری دستگاه قضایی و مجموعه ناجا بخشی از حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ برای مجموعه تجاری پالادیوم را  اجرایی کرد، تشکر کنیم.

وی تاکید کرد:‌ تجربه این اقدام و اقدام مشابه در منطقه ۵ نشان داد اگر توسط احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ با تخلف برخورد شود ، باید در ابتدا اولویت شهرداری برخورد با دانه درشت‌ها باشد و این کار در دوره مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفته  تا افراد دانه درشتی که فکر می‌کنند برخی از ارتباط‌های آنها باعث می‌شود که در امان باشند این تفکر را کنار بگذارند. امیدوارم این برخوردها الگو قرار بگیرد به ویژه در برخورد با دانه درشت‌ها .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .