14

تحقق ۴۰درصدی بودجه شهرداری تهران

  • کد خبر : 292980
  • 15 شهریور 1401 - 15:44
تحقق ۴۰درصدی بودجه شهرداری تهران
میثم مظفر پس از استماع گزارش یکساله شهرداری تهران در صحن شورا گفت: به گزارش کمیته بودجه شورای شهر بودجه امسال در شش ماهه نخست از منظر تأمین درآمدها ، به میزان 40 درصد تحقق یافته است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، میثم مظفر پس از استماع گزارش یکساله شهرداری تهران در صحن شورا گفت: به گزارش کمیته بودجه شورای شهر بودجه امسال در شش ماهه نخست از منظر تأمین درآمدها ، به میزان ۴۰ درصد تحقق یافته است.
مظفر تشریح کرد: تا کنون ۲۰هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای بودجه بودجه محقق شده است. ۱۶هزار و ۵۰۰ میلیارد آن ثبت شده و ۴ هزار میلیارد تومان دیگر محقق و در حال ثبت اسناد است.
وی تاکید کرد: متاسفانه در برخی رسانه ها صحبت از تحقق ۹ درصدی بودجه شده که این مسئله صحیح نیست.
میثم مظفر در خصوص مخازن جدید زباله نیز گفت: علی رغم نصب ۵۰۰۰ مخزن نو و جدید در سطح شهر و محلات در دوره جدید اما به تغییر کالبدی این مخازن در شهر که امری ضروری است توجه نشده است.
رئیس کمیته بودجه تاکید کرد: انتظار ما از شهرداری تهران  این است که مخازن جدید زباله با ظاهری متفاوت و با قابلیت تفکیک زباله تر و خشک باشد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .