5

تخلف در افزایش قیمت بلیت مترو

  • کد خبر : 296035
  • 09 اردیبهشت 1402 - 14:11
تخلف در افزایش قیمت بلیت مترو
در شرایطی که اعضای شورای شهر مصوب کرده بودند تا بهای بلیت مترو ۲۵ درصد افزایش داشته باشد مشاهده می‌شود که گویا اعداد و ارقام به نحو دیگری تغییر کرده و این مصوبه نادیده گرفته شده و بهای بلیت مترو تهران با ۳۱ و نیم درصد افزایش در ایستگاه‌های مترو تهران به فروش می‌رسد.

به گزارش عصرشهروند، همه ساله و در پایان سال شورای شهر تهران موظف است تا نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی را افزایش دهد و امسال نیز با تصویب اعضای شورای شهر تهران نرخ کرایه‌ها ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای اردیبشهت ماه افزایش داشته است؛ مطابق با آنچه که اعضای شورای شهر تهران در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران به تصویب رساندند بهای بلیت مترو تهران ۲۵ درصد، بهای اتوبوس ۴۰ درصد و بهای تاکسی نیز حداقل ۴۵ درصد و حداکثر ۶۰ درصد افزایش داشته است.

اما در شرایطی که اعضای شورای شهر مصوب کرده بودند تا بهای بلیت مترو ۲۵ درصد افزایش داشته باشد مشاهده می‌شود که گویا اعداد و ارقام به نحو دیگری تغییر کرده و این مصوبه نادیده گرفته شده و بهای بلیت مترو تهران با ۳۱ و نیم درصد افزایش در ایستگاه‌های مترو تهران به فروش می‌رسد.

سال گذشته بهای بلیت مترو تهران برای بلیت تک سفره مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود اما در سال جدید و مطابق با آنچه که شهروندان گزارش داده‌اند قیمت بلیت مترو به ۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسیده و این حاکی از آن است که نه تنها به ۲۵ درصد افزایشی که شورای شهر تهران آن را مصوب کرده بود توجهی نشده است بلکه بلیت با قیمتی بالاتر و با ۳۱ و نیم درصد در حال فروش است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .