6

ترافیک به معابر فرعی رسیده است ، شهرداری چاره ای بیندیشد

  • کد خبر : 293484
  • 03 آبان 1401 - 11:37
ترافیک به معابر فرعی رسیده است ، شهرداری چاره ای بیندیشد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه این شورا نسبت به گسترش معضل ترافیک به معابر فرعی در تهران تذکر داد. 

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در صدمین جلسه این شورا ضمن تشکر از سازمان فرهنگی هنری، اظهار کرد: اینکه در شهر تهران جمعیت چند ده هزار نفری گرد هم می‌آیند و اقوام به همراه خانواده‌هایشان، زمانی را در کنار هم سپری می‌کنند، نقطه افتخاری برای کشور و نیز پیامی برای بدخواهان است.
عباسی در ادامه گفت: تقاضا داریم دستگاه‌های متولی این برنامه‌ها را نه تنها در پارک چیتگر بلکه در چند نقطه کشور هدف گذاری کنند تا هم در سطح فرامنطقه‌ای، منطقه‌ای و محلی تداوم داشته باشد.
وی با اشاره به حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در دانشگاه‌های مختلف کشور ادامه داد: عموما دانشگاه‌های مهم کشور در تهران هستد و ما هم به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، وظیفه داریم در ارائه خدمات به دانشگاه‌ها نهایت تلاش خود را داشته باشیم و اگر مشکلاتی وجود داشت، رفع شود. برای این منظور شهرداری می‌تواند تعاملات خود را با دانشگاه‌ها افزایش دهد و ارتباطات به گونه‌ای باشد که مشکلات مدیریت دانشگاه‌ها و افزایش خدمات متنوع به دانشجویان مرتفع شود.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهاراتش از این اقدام جهرمی تشکر کرده و افزود: آرامش و سعه صدر سخنگوی دولت، حکایت از آن دارد که با جریان نخبگانی کشور مسیر گفتگو را پیموده و از نظرات آن‌ها استفاده کنند، امیدواریم این مسیر تداوم داشته باشد.
عباسی در پایان با تاکید بر مشکلات ترافیکی شهر تهران بیان کرد: در برخی از ساعات ترافیک در شهر تهران، حجم تردد باعث شده معابر فرعی هم درگیر گره‌های ترافیکی شود، ضرورت دارد شهرداری برای این معابر، چهارراه‌ها و تقاطعی که به هر دلیلی ممکن است فاقد چراغ بوده و یا چراغ‌های آن‌ها غیرفعال ی چشمک زن باشد، تدابیری را بیاندیشد تا گره ترافیکی در درون بافت محلی رخ ندهد و مزاحمتی برای شهروندان نداشته باشد، کمااینکه خوشحالیم مسیر شورای ششم و شهرداری به گونه‌ای است که با افزایش ناوگان در اتوبوسرانی، تاکسی و مترو، این امید می‌رود که در پایان دوره گزارش خوبی را مبنی بر دستیابی به استانداردها به شهروندان ارائه دهیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .