8

تراکتور محکوم به پیروزی است

  • کد خبر : 260160
  • 14 تیر 1399 - 9:48
تراکتور محکوم به پیروزی است
امروز تراکتور ساکت الهامی میزبان صنعت نفت آبادان است، تیمی که با یک امتیاز اختلاف نسبت به تراکتور در رده هفتم قرار دارد.

عصرشهروند — دیدار امروز تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان از جهتی بسیار حساس و نفسگیر است. تراکتور قبل از تعطیلی لیگ به دلیل ویروس کرونا در شهرستان جم مقابل پارس‌جنوبی تن به شکست یک بر صفر داد تا بهترین فرصت برای کسب جایگاه دومی جدول را از دست بدهد.

اما بعد از ادامه لیگ آن هم پس از ۴ ماه شاگردان ساکت الهامی در خانه در عین ناباوری مقابل نساجی مازندران با یک گل مغلوب شدند تا به رده ششم جدول سقوط کند. ۲ شکست پیاپی برای این تیم مدعی خیلی گران تمام شد تا حالا گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم برای این تیم مشکل شود.

قطعاً برای تیم پرمهره‌ای مثل تراکتور که ادعای قهرمانی هم داشت نگرفتن سهمیه آسیایی آن هم برای تماشاگران پرشوری که دارد، جالب نخواهد بود و هواداران هیچ عذر و بهانه‌ای را قبول نخواهد کرد.

امروز تراکتور ساکت الهامی میزبان صنعت نفت آبادان است، تیمی که با یک امتیاز اختلاف نسبت به تراکتور در رده هفتم قرار دارد، اما برخلاف تیم الهامی، هر دو بازی اخیر خود را پیروز شده و حالا چشم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دوخته است؛ بنابراین عدم نتیجه مناسب برای ساکت الهامی یعنی خداحافظی از این تیم چرا که اگر تراکتور در این بازی خانگی حتی مساوی هم بگیرد بقیه مدعیان بازی‌ها را ببرند، کار برای کسب سهمیه آسیایی برای سرخپوشان تبریزی بسیار سخت خواهد شد. از آنجا که نیمکت تراکتور در این فصل دو تغییر مهم داشته، بعید نیست مدیران باشگاه عذر ساکت الهامی را بخواهند و برای شوک دادن به تراکتور سرمربی جدیدی معرفی کنند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=260160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .