1

ترمینال جدید شرق و وعده های بی نتیجه!

  • کد خبر : 300563
  • 17 خرداد 1403 - 12:33
ترمینال جدید شرق و وعده های بی نتیجه!
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش عصرشهروند، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه بر اساس گزارشات کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، پیمانکار در تمام بخش‌هایی که باید اصلاح و تکمیل می‌شدند، در حال فعالیت است، اظهار کرد: هرچند هنوز هیچ‌یک از بخش‌ها به طور کامل به بهره‌برداری نرسیده، اما عملیات عمرانی در حال انجام است و تا چند ماه آینده اتمام خواهد یافت.

وی همچنین تصریح کرد: آنچه جای خرسندی دارد این است که کارگاه فعال شده و پیمانکار با سرعت در حال انجام تعهدات است؛ علیرغم اینکه در سالهای اخیر اقدام خاصی صورت نگرفته بود، در چند ماه اخیر روند فعالیت‌ها تسریع شده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پیمانکار بر اساس منابع مالی که تخصیص یافته بود، کار را دنبال می‌کند، اظهار کرد: ما بودجه مورد نظر را در شورا تصویب کردیم و با توجه به پیشبرد امور به نظر می‌رسد مشکلی در تأمین اعتبار وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: بر اساس برآوردهای اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .