6

تعیین تکلیف ۱۴ پلاک غیرمجاز دره فرحزاد با ورود قوه قضائیه

  • کد خبر : 289533
  • 20 اسفند 1400 - 11:32
تعیین تکلیف ۱۴ پلاک غیرمجاز دره فرحزاد با ورود قوه قضائیه
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آماده سازی دره فرحزاد با رفع معضلات موجود برای ساخت اکو پارک خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، امین توکلی زاده با اشاره به رفع مشکلات دره فرحزاد و جمع آوری معتادان متجاهر از این محدوده و آماده سازی آن برای ساخت اکو پارک توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران افزود: به رغم اینکه در یک دهه گذشته اقدامات خوبی برای رفع مشکلات و معضلات دره فرحزاد انجام شده بود اما به دلیل عدم تکمیل این طرح ها در سنوات گذشته، مشکلات همچنان در این محله باقی مانده بود که در دوره جدید مدیریت شهری با تلاش تمامی مجموعه های متولی و همکاری شهرداری دو منطقه ۲و ۵ این تلاش ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در دره فرحزاد ادامه داد: در این محدوده ساخت و سازهای غیرمجازی در بستر رودخانه در سال های گذشته صورت گرفته که با ورود آبفای تهران و قوه قضائیه ۱۴پلاک غیر مجازی که در این محله وجود داشت، تعیین تکلیف شد.

معاون شهردار تهران بیان کرد: همچنین با کمک نیروی انتظامی آلونک های غیرمجاز در حریم رودخانه فرحزاد به همراه معتادان متجاهر این محدوده نیز جمع آوری شدند.

وی با اشاره به برنامه شهرداری تهران با هدف کاهش آسیب های اجتماعی دره فرحزاد تاکید کرد:  قرار است تا با همت سازمان پارک ها، طرح اصلی اکو پارک اجرا شده و دره زیبای فرحزادکه همیشه برای مردم منطقه موجب مسرت و انرژی بوده به شرایط طبیعی خود بازگردد.

توکلی زاده یادآور شد: اکنون در مرحله ای هستیم که زیر ساخت های دره فرحزاد آماده شده و به زودی نیروی انتظامی در این محدوده مستقر می شود. همچنین نورپردازی این محدوده انجام و راه های دسترسی نیروی انتظامی در بخش های صعب العبور در حال احداث است.

به گفته وی؛ قرار است تا با کمک معاونت خدمات شهری و سازمان پارک ها به زودی عملیات عمرانی اکو پارک در این محدوده آغاز شود.  منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .