5

تقدیر از کارکنان شهرداری تهران / تقدیر از کارمند وظیفه‌شناس شرکت بهره برداری مترو

  • کد خبر : 289583
  • 25 اسفند 1400 - 8:26
تقدیر از کارکنان شهرداری تهران / تقدیر از کارمند وظیفه‌شناس شرکت بهره برداری مترو
مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران،  پیشنهاد تقدیر از جناب آقای مهدی معصومی مسئول کاردان دانشگاه شریف را مطرح کرد و گفت: عصر روز دوم اسفند ماه یکی از کارکنان متعهد و خدوم شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهدی معصومی مسئول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف، بسته حاوی ۴۸۰ قطعه پلاک طلا به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان را پیدا کرد.

به گزارش عصرشهروند، وی گفت: این کارمند خدوم با حضور پلیس و دستگاه انتظامی تلاش کرد که بسته را به صاحب اصلی آن بازگرداند.

به گفته وی، این چندمین مرتبه ای است که ایشان این اقدام ارزشمند را انجام می‌دهند.

پیرهادی با تاکید بر این که با توجه به اهمیت این کار و ترویج فرهنگ تعهد و وظیفه شناسی، به نمایندگی از کارکنان خدوم پاکبان، حریم بان، شهربان و سایر کارکنانی که از این دست فعالیت ها را انجام می‌دهند، از مهدی معصومی در صحن شورای شهر تقدیر و تشکر شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همچنین لازم می‌دانم در روزهای پایانی سال از کارگران و کارکنان شهرداری تهران، پاکبانان، آتش نشانان، رانندگان و همکاران شهرداری که تا ساعت‌های پایانی روز برای خدمت به شهروندان تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: در عید همه افراد به فکر سفر هستند اما تعداد زیادی از کارکنان شهرداری در فکر خدمت به شهروندان هستند.

پس از سخنان مهدی پیرهادی پرویز سروری که ریاست جلسه را بر عهده داشت اعلام کرد که در نخستین جلسه سال نو از مهدی معصومی دعوت و تشکر از وی به عمل خواهد آمد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .