15
عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت و گو با عصر شهروند؛

تمامی معابر تهران برای معلولان مناسب سازی می‌شوند

  • کد خبر : 290617
  • 07 اردیبهشت 1401 - 16:29
تمامی معابر تهران برای معلولان مناسب سازی می‌شوند
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران به بزرگراه شهید بروجردی و شهید شوشتری و اصلاح 22 تقاطع ناقص پایتخت از مجموع 98 تقاطع ناقص موجود اشاره کرد.

«سید محمد آقامیری» عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با عصر شهروند درباره پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران و ارزیابی از تحقق وعده‌های عمرانی شهرداری گفت: در رابطه با وعده‌های داده شده باید امسال محقق شود. محقق شدن آن نیز منوط به این است که بودجه را تامین کنیم.

او ادامه داد: اولویت ما بر روی پروژه‌های نیمه تمام بود که ردیف بودجه نیز برای آن در نظر گرفتیم. برای تمام پروژه‌ها بدون استثنا تشخیص کارگاه شده و توافقنامه اولیه با پیمانکارها بسته شده است و مجددا با پیمانکاران توافق کردند که فعالیت‌های عمرانی را شروع کنند که شروع هم شده است.

آقامیری با بیان اینکه در سال جاری باید ۲۲ تقاطع به بهره برداری برسد گفت: ۴ تای این تقاطع‌ها به بهره‌برداری رسیده است و کارهای بعدی آن در حال انجام است و انشالله در ششم ماه اول سال شاید نیمی از آنها به مرحله افتتاح برسد.

در پایتخت ۹۸ تقاطع ناقص داریم

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه مهمترین پروژه عمرانی شهرداری تهران چیست اظهار کرد: مهمترین پروژه بزرگراه شهید بروجردی و شهید شوشتری است. همچنین یکی از پروژه‌هایی که برای مردم معضل بوده تکمیل تقاطع‌های ناقص است.

او با بیان اینکه در پایتخت ۹۸ تقاطع ناقص داریم افزود: ۲۲ مورد از این تقاطع‌ها در دستور کار است.

آقامیری در واکنش به اینکه پروژه‌های عمرانی که برای معلولان انجام می‌شود در آنها استاندارد لازم رعایت نمی‌شود اظهار کرد: الان تمامی معابر و پروژه‌هایی که اصلاح می‌شوند براساس استانداردهای مناسب‌سازی معلولین است تا اینکه در هیچ جای دیگری از سطح شهر معابری وجود نداشته باشند که برای معلولین قابل استفاده نباشد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اضافه کرد: برای این منظور از انجمن معلولین کمک گرفتیم و درخواست کردیم در هرجایی که موانعی می‌بینند به ما اطلاع دهند تا به شهرداری مناطق بلافاصله اعلام کنیم و مشکل را برطرف کنند. الان کل پروژه‌هایی که در تجهیز و مناسب سازی معابر اجرائی می‌شوند پروتکل‌های مخصوص معلولین در آنها رعایت می‌شود.

او اضافه کرد: برنامه ریزی سالانه ۲۵ درصدی اصلاح معابر و مناسب سازی برای معلولین را در دستور کار داریم. ما خلاء ردیف بودجه نداریم و تنها مساله فرصت کاری مطرح است چرا که حجم پروژه‌ها بالا است.

مساله اتوبان‌‌های پرخطر آزادگان و امام علی راهبری و ترافیکی است نه عمرانی

آقامیری در واکنش به اینکه برای مناسب سازی اتوبان‌های پرخطر از جمله امام علی و آزادگان که پلیس راهور اعلام می‌کند چه اقدامی انجام می‌شود اظهار کرد: اینها بحث‌های راهبری و ترافیکی دارند و بحث‌های عمرانی ندارند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .