0

تهرانی‌ها همچنان به هشدار هواشناسی توجه کنند

  • کد خبر : 300635
  • 28 خرداد 1403 - 14:47
تهرانی‌ها همچنان به هشدار هواشناسی توجه کنند
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و شب و احتمال وزش تندباد لحظه‌ای خبرداد.

به گزارش عصرشهروند، بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در بعضی مناطق به‌ویژه در بخش‌های شمالی استان در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

رکنا در خبری نوشت:در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و مرکزی استان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با احتمال تندباد لحظه ای کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۲۷ خرداد) افزایش محسوس دما و روز چهارشنبه (۳۰ خرداد) کاهش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۸ ‌خردادماه) صاف، از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( ۲۹ خردادماه) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .