0

تهران از فردا گرم‌تر می‌شود

  • کد خبر : 300711
  • 11 تیر 1403 - 14:04
تهران از فردا گرم‌تر می‌شود
اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان، از افزایش دمای هوا از فردا (۱۲ تیرماه) خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ تیرماه) در برخی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای در نواحی مستعد، بارش تگرگ و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و غرب استان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و احتمال نفوذ گرد و خاک از استان‌های همجوار به همراه کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

از فردا تا روز جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ تیرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۳ تیرماه) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد، به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .