5

توافقنامه فی‌مابین شهرداری با مالکین املاک نادری / پرونده‌ای که پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد

  • کد خبر : 285113
  • 30 شهریور 1400 - 15:20
توافقنامه فی‌مابین شهرداری با مالکین املاک نادری / پرونده‌ای که پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد
شهردار منطقه ۱۹ از تعیین تکلیف توافق نامه فی‌مابین شهرداری با مالکین املاک نادری پس از ۱۱ سال و تأثیرات مثبت  آن در درآمد زایی و رونق منطقه خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح جزئیات این پرونده گفت: بخشی از املاک موسوم به نادری واقع در محدوده محله دولتخواه در اجرای طرح بلوار ۳۵ متری شهید ورامینی قرار داشت که طی توافق صورت گرفته درسال ۸۹  مقرر شد مساحت ۱۴ هزار و ۷۱۵ متر مربع خارج از طرح محل اجرای بلوار و براساس طرح تفصیلی جدید به شهرداری تهران مورد تهاتر قرار گرفته و در ازای آن نیز کد نوسازی به مالکین تعلق گیرد.
برهمین اساس با اعمال ماده ۱۰۱، مساحت مورد تهاتر از ملک مورد نظر به ۱۳۰ قطعه تفکیک و با پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرداری این منطقه و جلسات متعدد با نمایندگان طرف قرارداد، در نهایت پس از گذشت یازده سال در شهریور ماه سال جاری ۱۶ قطعه با کاربری تجاری اداری به شهرداری تهران منتقل شد.
او حفظ منافع بیت المال و استیفای حقوق شهروندان را از نتایج تعیین تکلیف پرونده املاک نادری و واگذاری قطعات به شهرداری تهران اعلام کرد و افزود: پس از صدور کد نوسازی و مجوزهای مسکونی و تجاری نتایج مثبتی در ایجاد ارزش افزوده، آبادانی و رونق اقتصادی در جنوبی ترین نقطه پایتخت و تحقق درآمدی در راستای اهداف و چشم انداز شهرداری تهران در پی خواهد داشت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .