13
میثم مظفر تذکر داد

توقف کامل پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان و خانواده‌شان

  • کد خبر : 287203
  • 09 آذر 1400 - 17:45
توقف کامل پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان و خانواده‌شان
میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص توقف کامل پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان و خانواده‌شان و حل نشدن منع تردد تاکسی‌های دفاتر ویژه خارج از تهران و اعمال جریمه توسط پلس راهور به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، میثم مظفر در بیست و هشتمین جلسه شورا با گلایه جدی از شهرداری تهران اظهار داشت: علی رغم مطالبه و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اصلاح فرآیند پوشش بیمه تکمیلی درمان رانندگان تاکسی از طریق اعمال در اصلاحیه بودجه بگونه ای که به محض صدور پروانه هوشمند تاکسیرانان، آنها تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گیرند، متأسفانه همان وضعیت ناقصی که صرفاً ۱۵ هزار تاکسیران از ۸۰ هزار تاکسیران بطور ثبت نامی و نه هوشمند و فراگیر، تحت پوشش بیمه مذکور بودند نیز، طی چند روز گذشته بطور کامل قطع شده است.
وی تاکید کرد: شهرداری موظف است، فرایند پوشش بیمه تکمیلی رانندگان را به گونه‌ای پیش‌بینی کند که به محض صدور پروانه هوشمند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار بگیرند .

مظفر در ادامه با اشاره به نیاز و تقاضای مسافر در دفاتر ویژه فرودگاه مهرآباد، راه‌آهن، فرودگاه امام خمینی و ترمینال‌های اصلی شهر به خروج از تهران، اذعان کرد: متأسفانه  چند ماهی پلیس راهور از طریق دوربین های بزرگراهی، تاکسی های شهر تهران را در تردد برون شهری جریمه می کند و هیچ توجهی به نیاز مسافر و تقاضای سفر ایشان در مبادی که بیان شد ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مکاتبه ماه گذشته‌اش با شهردار تهران و تبیین این مساله  افزود:  از شهردار تهران انتظار دارم به عنوان پناه این قشر خدوم که تحت نظر شهرداریی هستند  وارد مساله شود و در سطوح ارشد  و با مذاکره با پلیس راهور این مساله را حل کند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .