1

ثبت‌ نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان کی شروع می شود؟!

  • کد خبر : 300567
  • 19 خرداد 1403 - 8:12
ثبت‌ نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان کی شروع می شود؟!
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان در مراکز رفاهی برای تعطیلات تابستان فراهم است گفت: فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، مهدی نیک‌فر ، در خصوص فرایند اسکان موقت تابستان فرهنگیان که از هفته آخر خرداد ماه (بعد از اتمام امتحانات مدارس) آغاز و تا بیستم شهریور خواهد داشت افزود: دستورالعمل این طرح به ادارات کل برای انجام تمهیدات لازم ابلاغ شده و امسال طرح تابستانه با شعار «کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست» آغاز خواهد شد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای انجام این طرح ۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲۵۰۰ مدرسه در نظر گرفته شده است ادامه داد: تقریبا حدود ۷ هزار نفر همکار فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند.

نیک‌فر ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه را به شکل حضوری و غیرحضوری اعلام کرد و گفت: در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق رایانه با مراجعه به سایت مد نظر بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام و از روی موقعیت نسبت به رزرو اتاق با درجه مشخص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به ستادها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند افزود: رویکرد ما توسعه ثبت‌نام‌های غیرحضوری و به شکل رزرواسیون است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در اصل برای همکاران فرهنگی و خانواده درجه یک یعنی پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: فرهنگیان شاغل و بازنشسته اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی حتی همکاران مدارس غیردولتی و همکاران معزز کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند امکان استفاده از طرح را دارند.

نیک‌فر با بیان اینکه در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان وجود دارد اظهار کرد: برای اجرای طرح حمایت از خانواده، آنهایی که در سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، در طرح ثبت‌نام می‌شوند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .