8

ثبت نام تست اولین واکسن ایرانی کرونا از امروز آغاز می شود

  • کد خبر : 274881
  • 02 دی 1399 - 16:05
ثبت نام تست اولین واکسن ایرانی کرونا از امروز آغاز می شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ثبت‌ نام داوطلبان تست انسانی واکسن ایرانی کرونا از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش اخبار سلامت عصرشهروند ،محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آیین بهره برداری از ۲۸ هزار طرح بنیاد برکت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به کسب مجوز وزارت بهداشت و طی مراحل موفق تست، از امروز ثبت‌ نام افرادی که تمایل به مشارکت در مرحله تست نهایی واکسن ایرانی کرونا دارند آغاز می‌شود.

وی افزود: علاقمندانی که شرایط سنی و جسمی لازم را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه ۴۰۳۰ در این پروژه ملی ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اینکه در حال حاضر تست انسانی واکسن کرونا آغاز شده، کذب است.

مخبر با بیان اینکه مصر هستیم که این فرآیند از ابتدا با دقت انجام شود، تصریح کرد: تمامی دستورالعمل‌های بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مد نظر قرار گرفته خواهند شد.

وی افزود: هنوز تست انسانی آغاز نشده است، چرا که افراد هنوز انتخاب نشده‌اند و همچنین در حال حاضر افراد زیادی متقاضی انجام تست هستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در فاز نخست، تست واکسن کرونا بر روی ۵۶ نفر انجام خواهد شد. روش تزریق به این صورت است که تست ابتدا بر روی یک نفر و در ادامه به فاصله چند روز، بر روی افراد دیگر انجام شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .