5

حذف ردیف شهرداری ها در لایحه بودجه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 287527
  • 14 آذر 1400 - 14:26
حذف ردیف شهرداری ها در لایحه بودجه ۱۴۰۱
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: حذف ردیف‌های شهرداری در بودجه کشور را پیگیری می‌کنیم و در این ارتباط جلساتی نیز برگزار شده است.

به گزارش عصرشهروند، لطف الله فروزنده روز یکشنبه در حاشیه بیست و نهمین جلسه شورا درباره بودجه سال آینده کشور و حذف ردیف های بودجه شهرداری ها افزود: شهرداری تهران موضوعات شورا و شهرداری را پیگیری می کند.

وی افزود: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران در زمان مقرر یعنی پایان دی ماه به شورا تقدیم می شود.

فروزنده با بیان اینکه، هنوز رقم بودجه مشخص نیست، گفت: ابتدا باید اصلاحیه بودجه را تصویب کنیم و در مرحله بعد بودجه سال ۱۴۰۱ بر مبنای اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ بسته شود.

معاون شهردار تهران عنوان کرد: جلسات با کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز هنوز برگزار نشده است و باید ابتدا اصلاحیه انجام شود. منبع

 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .