2

واریز ما به‌ التفاوت فروردین‌ ماه مستمری‌ بگیران

  • کد خبر : 300666
  • 08 تیر 1403 - 16:18
واریز ما به‌ التفاوت فروردین‌ ماه مستمری‌ بگیران
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی ازپرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار بازنشستگان ، سید مرتضی حسینی از تکمیل فرایند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه تمامی مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد و گفت: پیرو اطلاع قبلی پیرامون زمان پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران عزیز این سازمان، فرایند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه، مطابق لیست اعلامی و با رقمی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان برای بیش از ۴ میلیون نفر و به صورت کامل انجام شد.

مطابق این گزارش افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران معزز این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی، پیش از این حقوق اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، مطابق با افزایش سالانه پرداخت و مقرر شده بود مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرایند پرداخت حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران معزز سازمان واریز شود که این فرایند امروز پنجشنبه به صورت کامل انجام شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .