19

با حمید جوانی ، شهردار منطقه ۳ تهران آشنا شویم

  • کد خبر : 286853
  • 11 مهر 1400 - 17:21
با حمید جوانی ، شهردار منطقه ۳ تهران آشنا شویم
در این گزارش، نگاهی داریم به سوابق مهندس حمید جوانی به عنوان شهردار جدید منطقه ۳ پایتخت.

مهندس حمید جوانی ، شهردار منطقه ۳ تهران شد. دکتر علیرضا زاکانی، شهردار جدید پایتخت در سال ۱۴۰۰ شمسی، مهندس حمید جوانی را جایگیزین احمد تواهن در شهرداری منطقه ۳ کرد و  ایشان سکاندار این منطقه پولدار نشین بالای شهر تهران تا مهر ۱۴۰۱ شمسی است.

در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به سوابق مهندس حمید جوانی به عنوان شهردار جدید منطقه ۳ پایتخت. اگر شما مخاطب گرامی، دیدگاهی درباره سوابق مهندس حمید جوانی دارید یا ساکن محدوده شهرداری منطقه ۳ هستید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : اعضای شورای شهر تهران دوره ششم چه کسانی هستند ؟

منطقه ۳ شهرداری تهران کجاست ؟

شهرداری منطقه ۳ یکی از شهرداری های مناطق بیست و دو گانه پایتخت است. رتبه توسعه یافتگی این محدوده شهرداری پایتخت ، معمولا بین ۱ تا ۴ بوده است. شهرداری منطقه ۳، هم جوار منطقه ۱، منطقه ۲ و ۴ و ۶ بوده است. در شمال شرقی پایتخت قرار گرفته و از گران ترین مسکن های پایتخت برای اجاره و خرید، در این محدوده واقع شده است.

محدوده شهرداری منطقه ۳ تهران از جنوب، اتوبان شهید  همت و اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت)، از غربش تا اتوبان شهید چمران، از شرقش تا خیابان پاسداران و بخشی از شریعتی را در برگرفته است .اتوبان شهید مدرس و اتوبان شهید صدر نیز در شمال شهرداری منطقه ۳ واقع شده است.

بیش از ۴۰۰ هزار همشهری تهرانی در این منطقه ساکن هستند. شهرداری منطقه ۳ تهران دارای ۱۲ محله به شرح زیر است که احتمالا گذر بسیاری از هموطنان برای یک بار هم که شده به این محلات افتاده است:

  • محله آرارات
  • محله احتشامیه
  • محله اختیاریه
  • محله امانیه
  • محله حسن آباد و زرگنده
  • محله داودیه (ورزشگاه شهید کشوری)
  • محله دروس
  • محله سیدخندان
  • محله قبا
  • محله قلهک
  • محله کاووسیه
  • محله ونک

حسینیه ارشاد، کتابخانه علامه امینی، پارک موزه آب و فرهنگسرای ارسیاران و مجموعه فرهنگی و هنری بزرگ باغ کتاب تهران که یکی از بزرگ ترین کتابفروشی های پایتخت است، در این محدوده شهرداری واقع شده است. بوستان بزرگ آب و آتش (پل طبیعت تهران) نیز در این محدوده قرار دارد. این ها ظرفیت های مهم  فرهنگی و هنری در محدوده شهرداری منطقه ۳ است که امیدواریم مهندس حمید جوانی و همکارانشان در شهرداری منطقه ۳، برای ارتقا ظرفیت و پتانسیل های این مراکز در طول مدت خدمت، تلاش کنند.

برخی از خدمات در محدوده شهرداری منطقه ۳ می تواند برای قشر قابل توجهی از دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان و فرهیختگان پایتخت، رایگان و کم هزینه شوند که برخی از خدمات در باغ کتاب تهران، از این جمله است. نصب دستگاه فروش نوار بهداشتی برای بانوان در باغ کتاب تهران و اختصاص فضا برای مطالعه صدها همشهری تهرانی در طبقه ۲ این مجموعه، از اقدامات ارزشمند باغ کتاب می باشد.

به هر حال ظرفیت های فرهنگی و هنری و آموزشی و درمانی و بهداشتی این محدوده شهرداری بسیار است و امیدواریم حمید جوانی با تجربه و ذکاوت خویش، زمینه فرصت آفرینی بیش تری را برای این منطقه در طول سال های آینده به ارمغان آورد.

سوابق حمید جوانی

حمید جوانی بر اساس اطلاعاتی که در سامانه شفافیت شهرداری  تهران درباره ایشان و دیگر معاونان و مشاوران و مسئولان شهرداری پایتخت منتشر شده است، بیش از ۱۶ سال سابقه خدمت دارد. مهندس حمید جوانی، لیسانس مهندسی عمران گرایش آب از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران دارد و هشتم مهر ماه ۱۴۰۰  شمسی به سمت شهردار منطقه ۳ منصوب شد.

به هر حال حمید جوانی به عنوان معاون اجرایی سابق شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تهران، تجربه ارزنده ای در نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده و شیوه های تسریع در پیشرفت پروژه های عمرانی داشته و امیدواریم از این ظرفیت های علمی و اجرایی در توسعه زیرساخت های عمرانی و شهری و رفاهی و فرهنگی و آموزشی این محدوده پایتخت به خوبی استفاده کند.

مهندس حمید جوانی از سیزدهم دی ماه سال نود و شش تا هفتم مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی، معاونت فنی و اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد بود. حمید جوانی هم چنین از یازدهم مهر ماه سال هشتاد و هشت تا بیست و ششم مهر ماه سال نود ، به عنوان معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۹ پایتخت نقش آفرینی  کرده بود.

مهندس حمید جوانی در شبکه های اجتماعی

در لحظه تنظیم این گزارش، مهندس حمید جوانی به عنوان شهردار جدید منطقه ۳ پایتخت در سال ۱۴۰۰ شمسی، صفحه فعالی در شبکه های اجتماعی داخلی و بین المللی نداشتند. امیدواریم برای تسریع و تسهیل تعامل شهردار منطقه ۳ با هموطنان ساکن این منطقه و اطلاع از پیشنهادات و انتقادات شهروندان، حضور فعالی در اینستاگرام و توییتر مثل شهردار تهران داشته باشند.

به منظور ارتباط با مهندس حمید جوانی می توانید از سایت Tehran.ir استفاده کنید. برای آشنایی با همکاران و مدیران زیر مجموعه شهرداری منطقه ۳ می توانید به سایت shafaf.tehran.ir مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی کسب کنید.

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره فعالیت ها و سوابق مهندس حمید جوانی دارید یا ساکن محدوده شهرداری منطقه ۳ هستید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. برای انجام کار اداری به شهرداری منطقه ۳ مراجعه کردم ظهر بود؛ برای انجام فرضیه نماز به نمازخانه رفتم تعداد اندکی در نمازخانه بودند، بعد از اقامه نماز به همراه یکنفر دیگر وارد اسانسور شدم، مشخص بود فردی محترم بود در طبقه ۴ با هم پیاده شدیم، با هم به دفتر شهردار مراجعه کردیم ، مشاهده کردم همه افراد دفتر جلوی ما به رسم احترام ایستادند، به دفتردار شهردار گفتم با اقای شهردار کار دارم ، گفتند همین اقا ، اقای شهردار بودند، مگر شما با ایشان نبودید!!!!
    انوقت بود که متوجه شدم
    چقدر زیبا و انسانی می شود اگر همه مسئولین ما دارای خلصت های مردمی و مانند مردم در کنار مردم و با مردم باشند.
    باورم نمیشود که مسئولی اینقدر خاکی و با عزت و محترم در کنار یک شهروند عادی بدون هیچ تکبر و غروری قرار گرفته بود.
    درود بر شرفت شهردار

  2. آیا ایشان نسبتی با سردار یدالله جوانی دارند ؟

  3. سلام عرض میکنم خدمت مهدنس جوانی .
    شهردار معزز منطقه ۳
    از خداوندمنان ارزوی توفیق و موفقیت ایشان را در راه
    سازندگی و ابادانی و اعتلای فرهنگ انقلاب خواستارم
    سلامتی و سعادت و عزت برایشان ارزومندم
    بعنوان یک شهروند از ایشان تقاصا مندم برای برای رسیدن به ارمان شهدا و تحقق اهداف انقلاب اسلامی ، وسازندگی این کشور شهید پرور کوشا باشند، و ایمان راسخ دارم که مردم هم همه هنگام قدر دانی خود را ابراز میدارند. خداوند پشت و پناهشان باشد

  4. بنده برای کارهای مربوط به شهرداری خدمت آقای جوانی رسیدم و واقعا از برخورد و مسئولیت پذیری ایشان لذت بردم ،امیدوارم ایشان الگو بقیه باشند.

  5. با سلام جناب آقای جوانی شهردار محترم منطقه ۳، بنده به عنوان یک شهروند ساکن منطقه از شما خواستارم در صورت مقدور بودن یک پل عابر پیاده در اتوبان مدرس جنوب به شمال دقیقا نرسیده به خروجی اتوبان صدر که در واقع کوچه های خیابان دلیری را به محله جردن متصل میکند، در دستور کار قرار دهید.
    پیشاپیش از حسن توجه و همکاری شما کمال تشکر را دارم.

  6. جناب شهردار
    بنده یک استعلام از بانک مسکن برای شهرداری به دفتر خدمات الکترونیک داده و ثبت شد پس از یک هفته گویا مسئول طرح تفضیلی شما هنوز به کارتابل خود مراجعه نکرده و استعلام اینجانب منتظر تایید ایشان است . استعلام در خصوص آپارتمان نوسازی است که مشکلی از بابت موضوع استعلام ندارد گویا ایشان حال کار کردن ندارد . دولت الکترو نیک خنده دار نیست !!!!

  7. امروز تصادفا در سالن شهرسازی ایشان را ملاقات نمودم،بسیار متواضع،خوش برخورد و پیگیر بودند،بدون هیچ خدم و حشم مابین ارباب رجوعان نشسته و نامحسوس پیگیر مشکلات بودن،منطقه سه منظم،مرتب و به دور از هرگونه هیاهو و دغدغه های مربوط به سازمانهای مشابه میباشد

  8. با سلام شهروند ساکن اختیاریه هستم مطالبه خود را مطرح می کنم هر چند امیدی به برآورده شدن آن ندارم ولی ما وظیفه داریم مطرح کنیم مدت‌های زیادی است چند اتوبوسی که در مسیر دستواره به تجریش کار می کردند و اطراف محله اختیاریه و خیابان شهید کلاهدوز را پوشش می داند کار نمی کنند و مردم یا باید توی این ترافیک از وسیله شخصی استفاده کنند و اگر نه به سختی زیادی می افتند بخصوص در ساعات ترافیک . اگر مردم بدانند اتوبوس سر ساعت خاصی می آید و سرو سامان دارد بیشتر استفاده می کنند در مناطق بالا شهر عوارض و هزینه امور شهری بیشتری شهرداری از مردم اخذ می کند ولی متاسفانه توجهی به رفاه مردم نمی شود ما امید به عوض شدن شهردار و بهره مند شدن بیشتر از خدمات شهری بودیم که…

  9. سلام به اگاهی میرساند اول خیابان توتونچی واقع در تجریش خ ولی عصر حوزه منطقه یک تهران ازنظر اسفالت وووو دارای ایراد فراوان میباشد واقعا برازنده منطقه یک نمیباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .