3

انتقاد از عدم اطلاع رسانی درباره خدمات رایگان و تخفیفی

  • کد خبر : 300718
  • 12 تیر 1403 - 13:28
انتقاد از عدم اطلاع رسانی درباره خدمات رایگان و تخفیفی
رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از عدم اطلاع رسانی درباره خدمات رایگان و تخفیفی به مردم در حوزه های حمل و نقل ‌‌و اماکن فرهنگی و ورزشی توسط سازمان های مربوطه مدیریت شهری انتقاد کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و ششمین جلسه صحن علنی شورای شهر، اظهار داشت: دو اشکال در مصوبات مربوط به حوزه گردشگری وجود دارد: نخست نحوه اجرا و دوم، نحوه اطلاع رسانی به مردم.
وی افزود: مردم شریف تهران اکنون چقدر از مصوبات ما درخصوص تخفیف ها و رایگان  شدن استفاده از اماکن فرهنگی، ورزشی، تفریحی و حوزه حمل و نقل مطلع هستند؟ در حالی که ما برای اقشار مختلف از جمله ایثارگران، دانشجویان و دانش آموزان، تخفیف ها و خدمات رایگان در نظر گرفتیم که مردم بی اطلاع هستند.
علوی گفت: در مدیریت شهری درباره خدمات تخفیفی و رایگان شدن برخی خدمات، باید شفاف سازی صورت گیرد. لذا ما به دنبال ارائه طرحی هستیم تا در این زمینه اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد.
رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران گفت: این فقط در مورد شهر تهران نیز  نیست و امروز بسیاری از مردم در مورد خدماتی که برای مردم در برنامه ششم و هفتم آمده؛ بی اطلاع هستند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .