9

دریاچه شهدای خلیج فارس تعطیل شد

  • کد خبر : 274062
  • 19 آذر 1399 - 18:27
دریاچه شهدای خلیج فارس تعطیل شد
رضوی کیا گفت: مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت مقابله با کرونا، تصمیمات ویژه‌ای اخذ شده است که لذا دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش عصرشهروند ، رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه شیوع مجدد ویروس کرونا در شهر تهران شرایط خاصی را برای استفاده شهروندان از امکانات تفریحی و گردشگری فراهم کرده است گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به کووید-۱۹، مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت مقابله با کرونا، تصمیمات ویژه‌ای در شهرداری تهران اخذ شده است.

رضوی‌کیا اظهار کرد: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از این فرصت برای انجام عملیات عمرانی، اصلاح سازه‌های چادری گذر موج، بهسازی ابنیه و معابر سطح مجموعه و همچنین هرس سنگین درختان در آستانه فصل سرما، استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش آسایش همسایگان، با اجرای محدودیت‌های جدید از ورود منقل و قلیان به مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس جلوگیری خواهد شد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .