7

دستور زاکانی برای بررسی جراحت شهردار ناحیه / با هرگونه بی‌صداقتی برخورد می‌شود

  • کد خبر : 290872
  • 21 اردیبهشت 1401 - 8:39
دستور زاکانی برای بررسی جراحت شهردار ناحیه / با هرگونه بی‌صداقتی برخورد می‌شود
​سخنگوی شهرداری تهران از دستور زاکانی برای بررسی حادثه برای شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ خبر داد و اعلام کرد: با هرگونه بی‌صداقتی برخورد می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، محمدخانی در مورد ابهامات حمله به شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران، گفت: هرچند با توجه به جراحت وارده به آقای هاشمی، احتمال اولیه پزشکی قانونی خیلی عجیب به نظر می‌رسد، اما شهردار دستور پیگیری دقیق و قاطع موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی صادر کرد.

حتما بخوانید : پزشکی قانونی: ماجرای حمله به شهردار ناحیه احتمالا «خودزنی» بوده!

وی اعلام کرد: در صورت تایید این نظریه، حتما برخورد قاطعی با هرگونه بی‌صداقتی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، هاشمی، شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران چند روز پیش حین بازدید از ساختمانی که بیش از جواز ساخت و ساز کرده بود، مجروح شد؛ جراحتی که پزشکی قانونی «قویا موضوع غیرمنازعه بودن آن را مطرح کرده است.»

در نامه پزشکی قانونی آمده است: «… با عنایت به شکل و الگوی جراحات و عدم رویت آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویا مطرح است. » منبع

حتما بخوانید : واکنش به ساختگی بودن حادثه شهردار ناحیه/اسناد راصحت سنجی نکردیم

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .