6

دفاع سروری از حضور زاکانی در منطقه سیل زده امام زاده داوود

  • کد خبر : 292505
  • 11 مرداد 1401 - 13:14
دفاع سروری از حضور زاکانی در منطقه سیل زده امام زاده داوود
نایب رئیس شورای شهر تهران به حواشی حضور زاکانی در منطقه سیل زده امام زاده داوود واکنش نشان داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، پرویز سروری نایب رئیس شورا در هشتاد و سومین جلسه شورا طی روایتی از رسول الله نقل کرد: کسی که شکر مخلوق را به جا نیاورد، قطعا نمی تواند شاکر خداوند باشد.
او ادامه داد: در هفته گذشته شاهد یکی از نعمات الهی بودیم، که به دلیل ترک فعل ها و فقدان زیرساخت های مناسب و…، در برخی مناطق این نعمت بزرگ به نقمت تبدیل شد. در شرایطی که کشور در بی آبی می سوخت، حجم بارانی که بارید بسیاری از دغدغه ها را رفع کرد. اما از طرفی سیل در کشور ضایعه ایجاد کرد و عده ای را به کام مرگ فرستاده و عده ای را مصدوم کرد و خانه هایی را ویران کرد.
او در ادامه طی تذکری گفت: رسانه ها باید بازتاب تفکرات و خواسته های مردم باشند اما امروز در کشور شاهد یک لمپنیسم رسانه ای هستیم. رسانه هایی که جز سیاه نمایی رسالت دیگری ندارند.
نائب رئیس شورا تشریح کرد: در حادثه امامزاده داوود که بسیار دلخراش بود و بعضی هم میهنان را داغ دار کرد، با توجه به اینکه تهران در وضع هشدار بود و آمادگی صد درصد برای مقابله با هر خطری را به وجود آورده بود و امامزاده داوود نیز در حوزه اختیارات شهرداری تهران نبود، دوستان ما در آتش نشانی و مدیریت بحران و مجموعه خدمات شهری شامل متجاوز از هزار نفر در اولین فرصت در امامزاده داوود حضور پیدا می کنند.
سروری در ادامه اظهار داشت: در برخی جاها گل و لای از یک متر تا دو و نیم متر گزارش شده است. اگر شهرداری تهران در منطقه حضور پیدا نمی کرد، چه فاجعه ای رخ می داد؟ بیش از ۲۰۰ دستگاه لودر و جرثقیل و… در منطقه به کار گرفته شدند. بیش از ۱۵۰ آتش نشان بیش از ۴ روز مشغول پاکسازی و آوار برداری بودند تا اینکه روز گذشته مردم نماز صبح را در صحن امامزاده داوود اقامه کردند.
او در پایان در دفاع از شهردار تهران گفت: اما در کنار این اقدامات، رسانه ها دست به سیاه نمایی زدند. چون شهردار تهران از اولین کسانی است که وارد صحن امام زاده داوودی شد که در حوزه استحفاظی او نبوده و اگر حضور پیدا نمی کرد هم کسی نمی توانست بگوید چرا شهردار تهران کاری نکرد. اما رسانه ها همه این موارد را نادیده گرفته و می گویند چرا آقای زاکانی با کفش به درون گل رفته و به دنبال شوآف بوده است. آیا این حجم از نیروی انسانی و تهجیزات شوآف است؟ منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .