3

رشیدپور: شهریه دانشجویان را خرج چه می‌کنید؟

  • کد خبر : 12206
  • 05 دی 1397 - 9:52
رشیدپور: شهریه دانشجویان را خرج چه می‌کنید؟

رشیدپور در واکنش به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در توییت خود نوشت: این همه شهریه را خرج چه می کنید؟

منبع: برترین ها

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=12206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خداییش خرج چی می کنن. یادم میاد دوران کارشناسی با این که پول ازمایشگاه رو بیشترم از ما می گرفتن ولی به نسبت اون پول برای ما خرج نمی کردند. دانشگاه ازاد کثیف ترین ایده ای بود که به وجود اومد چرا که همه ی ارزش ها رو از بین برد. باعث شد هر ادم بی سوادی بشه دکتر و مهندس و پست بگیره و هر ادم باسوادی خونه نشین بشه. و اخرشم روزی حکومت چوب تاسیس این دانشگاه را خواهد خورد. و چه بسا تا الان هم خورده است.

  2. سفرحارج وانگلیس آقازاده هاخرج داره….عدالت کجابود…هرکس پارتی ورانت داشته دانشگاه زده وپول به جیب میزنه…مدرک جعلی میگیرن وویلا وعشق وحال….

  3. خونه وویلا وماشین مدل بالا وسفرحارج وانگلیس آقازاده هاخرج داره….عدالت کجابود…هرکس پارتی ورانت داشته دانشگاه زده وپول به جیب میزنه…مدرک جعلی میگیرن وویلا وعشق وحال….شاهددارم…نمونه اش تواقوام خودمون هست…خدارو هم بنده نیستندفقط ریا بلدندو رانت

  4. خونه وویلا وماشین مدل بالا وسفرحارج وانگلیس آقازاده هاخرج داره….عدالت کجابود…هرکس پارتی ورانت داشته دانشگاه زده وپول به جیب میزنه…مدرک جعلی میگیرن وویلا وعشق وحال….شاهددارم…نمونه اش تواقوام خودمون هست…خدارو هم بنده نیستندفقط ریا بلدندو رانت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .