6

روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های تهران بازگشت

  • کد خبر : 276998
  • 14 بهمن 1399 - 18:49
روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های تهران بازگشت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با همراهی شهروندان تهرانی، مشارکت ارزنده دستگاه‌های اجرایی و تحقق برنامه‌ریزی‌های فنی انجام شده، از شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت باز گشت.

به گزارش عصرشهروند، حسین صبوری با قدردانی از همکاری موثر و صبر و همراهی مردم پایتخت، از بازگشت روشنایی شبانه به تمامی معابر و بوستان‌های پایتخت خبر داد و گفت: با روند تغییر مصرف انرژی در حوزه تهران بزرگ، منجر به کاهش محدودیت‌های پیش آمده در تامین انرژی این کلان شهر شده است.

وی افزود: بر همین اساس از آغاز غروب خورشید روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، تمامی معابر بزرگراهی و بوستان‌های پایتخت که پیش از این به دلیل محدودیت‌های بخش تولید، از مدار مصرف خارج شده و یا مشمول تعدیل روشنایی شده بودند، همچون گذشته روشن خواهند شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که ممکن است در زمان اجرای طرح مزبور برای برخی از ساکنان پایتخت پیش آمده باشد از استانداری تهران، فرمانداری تهران و شمیرانات، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و پلیس راهور به دلیل همراهی در اجرای این طرح و کمک به جلوگیری از خاموشی چراغ منازل هموطنان تهرانی ، قدردانی کرد و از مشترکان برق پایتخت خواست تا با تداوم همکاری خود در مدیریت مصرف انرژی به حفظ شرایط پایدار به دست آمده کمک کنند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .