8

زاکانی: بی‌هویتی در تهران مشهود است/ تقدیر ویژه شهردار تهران از سه هنرمند معروف

  • کد خبر : 292258
  • 30 تیر 1401 - 13:15
زاکانی: بی‌هویتی در تهران مشهود است/ تقدیر ویژه شهردار تهران از سه هنرمند معروف
هفتمین جایزه هنری غدیر با تجلیل از ۳ چهره هنری برگزار شد و شهردار تهران در این مراسم گفت: بی‌هویتی در کلانشهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین کلانشهر غرب آسیا با وجود بیشترین فرهیخته، دانشمند و بزرگ‌ترین دانشگاه ها در حوزه فناورانه مشهود است.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم هفتمین جایزه هنری غدیر که در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد، گفت: در توصیف‌های انجام شده از ۳ هنرمند فرهاد قائمیان (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) بهروز شعیبی (کارگردان و بازیگر) و محمد معتمدی (خواننده) حکایت از یکرنگی بود و آنچه که در هنر این عزیزان جلوه گری کرده از درون آنها جوشیده و به تصویر کشیده شده است و ما نیز نظاره گر این زیبایی‌ها بودیم.

شهردار تهران افزود: یکی از ویژگی های غدیر پیوستگی با حب، محبت،  امامت و اهل بیت علیه السلام است و از این رو بسیار خشنود هستم در هفتمین جایزه هنری غدیر در موزه آیینی امام علی (ع) بعد از ۲ سال وقفه به دلیلی که بر جهان گذشت (پاندمی کرونا) امروز دور هم جمع هستیم و این ۳ عزیز را به عنوان ۳ الگو مورد تمجید قرار می‌دهیم.

زاکانی ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که باید در تهران به آن توجه شود، توجه به بعد هنری است زیرا تهران به جز پایتخت نظام اسلامی ایران هویت دیگری ندارد و این بی هویتی بسیار سخت است.زمانی که به در و دیوار تهران نگاه می کنیم شاهد هویتی نیستیم و این بی‌هویتی در کلانشهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین کلانشهر غرب آسیا با وجود بیشترین فرهیخته، دانشمند و بزرگ‌ترین دانشگاه ها در حوزه فناورانه مشهود است.

شهردار تهران افزود: یکی از ویژگی هایی که می‌توان برای شهر تهران متصور شد خلق آثار هنری است و ما در مجموعه مدیریت شهری خود را مکلف می‌دانیم از آثار هنری و خالق آنها حمایت کنیم، در ادامه نیز خاکسار خالق این هنرها و اثرها باشیم و این را برای خود افتخار و بزرگی می دانیم.

در پایان این مراسم از فرهاد قائمیان (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) بهروز شعیبی (کارگردان و بازیگر) و محمد معتمدی (خواننده) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران تجلیل شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .