14

زهرا نژادبهرام : انتصابات جدید در شهرداری تهران با هدف تسریع انجام پروژها است

  • کد خبر : 274640
  • 26 آذر 1399 - 14:55
زهرا نژادبهرام : انتصابات جدید در شهرداری تهران با هدف تسریع انجام پروژها است
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به انتصابات جدید در شهرداری‌های مناطق تهران گفت:‌حناچی براساس ضرورت و جهت تسریع در انجام و پایان پروژه‌ها دست به انتصابات جدید زده است.

به گزارش اخبار شورای شهر ،زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره انتصابات روز گذشته حناچی در شهرداری‌های مناطق و انتقادات وارد شده به این موضوع اظهار داشت: بحث انتصابات در حوزه مدیریت اجرایی است و شهردار تهران طبق صلاحدید انتصابات را انجام می دهد.

وی افزود: همیشه برخی از افراد در شورا موافق و برخی مخالف انتصابات جدید در حوزه مدیریت شهری هستند و به طور کلی شهردار تهران در مورد انتصابات دیدگاه اعضای شورای شهر را سوال می‌کند ولی تصمیم نهایی توسط شخص شهردار انجام می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه به نظرم تغییر در ماه‌های آخر دوره مدیریت شهری چندان مناسب نیست مگر به ضرورت باشد، گفت:‌حتما حناچی هم ضرورت را در این زمینه احساس کرده و برای اینکه موتور قوی‌تری برای انجام پروژه‌ها و یا پایان پروژه‌ها ایجاد شود، دست به این انتصابات زده است.

نژادبهرام گفت:‌دخالت در امر اجرا توسط شورای شهر خلاف قانون است و بحث انتصابات در شهرداری بر عهده شهردار است.

روز گذشته تغییراتی در شهرداری‌های مناطق ۱۳، ۲۲ و ۱۹ ایجاد شده و شهرداران این مناطق جابه‌جا شده‌اند و شنیده‌ها نیز حکایت از تغییرات بیشتری در میان شهرداران مناطق دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .