8

ساماندهی تابلوهای طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه / پروژه ولی‌عصر در پایتخت کلید خورد

  • کد خبر : 277977
  • 10 اسفند 1399 - 17:39
ساماندهی تابلوهای طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه / پروژه ولی‌عصر در پایتخت کلید خورد
شهردار منطقه 6 تهران ضمن تشریح پروژه ولی‌عصر 1400 گفت: عملیات اجرایی این پروژه از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شد.

به گزارش عصرشهروند، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در گفت‌وگویی، درباره اجرای پروژه ولی‌عصر ۱۴۰۰ اظهارداشت: این پروژه در دو حوزه خدمات شهری و محیط زیست و فنی و عمرانی کلید خورده و از عملیات پاکسازی برچسب و بنر، پاکسازی معابر، نظافت باغچه‌ها، پاکسازی انهار و حوضچه‌ها و بازپیرایی محدود فضای سبز اصلاح تشتک و کندوکوب تشتک درختان از محور میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع خیابان زرتشت آغاز شده است .

وی از نصب بنر، شناسایی و انسداد کلونی موش‌ها و طعمه‌گذاری، حذف زوائد، ساماندهی جداره‌ها، رنگ‌آمیزی پایه‌های چراغ و تابلوها و جداول به عنوان دیگر اقدامات در حوزه ساماندهی و ارائه خدمات شهری در این محور نام برد و گفت: ساماندهی پلاک اصناف نیز در این طرح اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تهران درباره ساماندهی تابلوهای اصناف در محور حضرت ولیعصر(عج) تا تقاطع زرتشت که توسط اداره زیباسازی این منطقه در حال اجراست، گفت: برای ساماندهی تابلوهای اصناف، تابلوهای صنوف که دارای مجوز یا فاقدمجوز هستند شناسایی شده و صدور و ابلاغ اخطار به مالکین تابلوهای غیرمجاز صورت گرفته است.

فرهادی افزود: ساماندهی تابلوهای برخی اصناف در محور حضرت ولیعصر(عج) به منظور شناسایی تابلوهای فرسوده و ساماندهی وضعیت ظاهری این محور و هدایت مالکین تابلو به زیباسازی جهت اخذمجوز تابلو یا ابقاءتابلو صورت می‌گیرد

شهردار منطقه ۶ تهران همچنین با اشاره به فعالیت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در قالب پروژه ولی‌عصر ۱۴۰۰، گفت: مرمت و ترمیم دریچه‌ها و مرمت پیاده‌رو خیابان ولیعصر(عج) آغاز شده است . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .