11

سفره ۶۰۰ میلیون تومانی زاکانی برای مدیران شهرداری

  • کد خبر : 290681
  • 11 اردیبهشت 1401 - 11:33
سفره ۶۰۰ میلیون تومانی زاکانی برای مدیران شهرداری
دفتر علیرضا زاکانی شهردار تهران برای مراسم افطار مدیران شهرداری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

به گزارش عصرشهروند، سندی که به دست شهرما رسیده، نشان می‌دهد که در گردهمایی فصلی مدیران شهرداری در اولین روز ماه رمضان بالغ بر ۶۴۰ میلیون تومان از جیب مردم تهران خرج شده که بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ صرفا هزینه پذیرایی افطار بوده است!

سند هزینه۱

این در حالی است که نزدیکان زاکانی ادعا کرده بودند انتقال محل برگزاری همایش فصلی مدیران از برج میلاد به فرهنگسرای بهمن، به نیت توجه به جنوب شهر و نوعی بازگشت به میان محرومان بوده؛ توجهی که ششصد میلیون تومان از جیب محرومان همین شهر آب خورده است.

طبق سند هزینه این مراسم پر از اسراف و ولخرجی، دفتر شهردار برای دوهزار نفر سفارش شام و افطار داده است، آن هم در حالی که تعداد کل مدیران شهرداری که به این مراسم دعوت شده بودند، حدود هزار و چهارصد نفر است و گفته می‌شود کمتر از هزار نفر در مراسم حضور یافته‌اند.

سند هزینه۲

زاکانی در طول ماه رمضان چندین جلسه افطار کوچک و بزرگ با دیگر اقشار برگزار کرده و در سطح مناطق شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز مراسم‌های متعددی برگزار شده است.

حال از شورای انقلابی و شهردار مدعی باید پرسید آیا پول این مراسم‌ها را از جیب خود داده‌اند یا آنکه میلیاردها تومان هزینه این افطارها از پول شهرداری که متعلق به مردم شهر بوده، تأمین شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .