12

سوابق محمد هادی علی احمدی ؛ شهردار منطقه ۱۳ تهران

  • کد خبر : 286830
  • 10 آبان 1400 - 14:53
سوابق محمد هادی علی احمدی ؛ شهردار منطقه ۱۳ تهران
محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران است.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران است. دکتر علیرضا زاکانی، شهردار جدید پایتخت در سال ۱۴۰۰ شمسی، بیست و چهارم مهر  ماه، محمد هادی علی احمدی را به عنوان شهردار  منطقه سیزده منصوب کرد و تا سال ۱۴۰۱ سکاندار شهرداری این محدوده پایتخت ایران است. دکتر محمد هادی علی احمدی دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران دارد. ایشان سابقه معاونت فنی و توسعه شهری در مناطق ۱۴ و ۱۶ نیز در کارنامه دارد.

در این گفتار عصرشهروند در ادامه سلسله گفتارهای معرفی مدیران شهرداری پایتخت، نگاهی داریم به سوابق و تجارب دکتر محمد هادی علی احمدی. اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی درباره تجارب محمد هادی علی احمدی داشته و یا ساکن یکی از محلات شهرداری  منطقه ۱۳ هستید، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. عصرشهروند صدای رسای مردم تهران است.

با ما همراه باشید.

شهرداری منطقه ۱۳ کجاست؟

شهرداری منطقه ۱۳ تهران از مناطق بیست و دو گانه پایتخت است. در شرق پایتخت واقع شده و از شمال به خیابان دماوند و از شرق به اتوبان یاسینی و از جنوب به خیابان پیروزی و از غرب به خیابان هفده شهریور محدود است. منطقه ۱۳ شهرداری دارای ۴ ناحیه بوده و از پیشگامان انقلاب اسلامی، شعار این  منطقه است.

پارک جنگلی سرخه حصار یکی از مناطق سرسبز محدوده شهرداری منطقه ۱۳ تهران است. شهرداری  منطقه ۱۳ دارای ۱۳ محله است که برخی از ان ها شهرت بالایی دارد:

  • –          محله شهید اسدی
  • –          محله  صفا
  • –          محله زاهد گیلانی
  • –          محله اشراقی
  • –          محله دهقان
  • –          محله نیروی هوایی
  • –          محله پیروزی
  • –          محله حافظیه
  • –          محله امامت
  • –          محله شورا
  • –          محله آشتیانی
  • –          محله زینبیه
  • –          محله سرخه حصار

در محدوده شهرداری منطقه ۱۳ بر خلاف محدوده شهرداری منطقه ۲۲ که محل لاکچری گردی و گردشگری لوکس پایتخت محسوب می شود، از لاکچری گردی خبری نیست و بیش تر شاهد حضور مراکز نظامی و صنعتی متعدد هستیم. ده ها هزار تردد روزانه در این منطقه ثبت شده است. ترافیک سنگین در محدوده و نیاز به ارتقا ظرفیت های گردشگری، آموزشی و فرهنگی و بهداشتی و رفاهی در محدوده شهرداری منطقه سیزده، یکی از درخواست های همیشگی اهالی محلات ۱۳ گانه ان به شمار می رود.

پارک ملی خجیره در محدوده شهرداری منطقه  ۱۳ بوده و از مناطق حفاظت شده کشور است. اولین منطقه شکار ممنوع ایران است.  پوشش گیاهی و جانوری متنوعی داشته و ۲ موزه برق و موزه تاریخ نیز در این محدوده قرار دارد.

برای تردد به محدوده شهرداری منطقه ۱۳ می توان از ایستگاه های مترویی چون: ایستگاه مترو شهید کلاهدوز، ایستگاه مترو این سینا، ایستگاه مترو پیروزی، ایستگاه مترو میدان شهدا، ایستگاه مترو نیروی هوایی و ایستگاه مترو نبرد استفاده کرد.

در محدوده شهرداری  منطقه سیزده شاهد بافت فرسوده هستیم که محمد هادی علی احمدی و همکارانشان بایستی برای برون رفت اهالی از این چالش بزرگ و عمده و خطرناک ،اقدام شایسته و بایسته را در دستور کار قرار دهند. بهسازی محیطی بافت فرسوده بایستی دستور کار همیشگی شهرداری منطقه ۱۳ تهران باشد. ۸۰ درصد بافت منطقه  ۱۳ تهران فرسوده است و این برای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل کشور، یک معضل است.

انتظار  می رود سوابق دکتر محمد هادی علی  احمدی در حوزه برنامه ریزی و توسعه  شهری بتواند بخشی از آمال مردم   شریف محدوده شهرداری منطقه  ۱۳ را در سال های اول قرن پانزدهم هجری شمسی، کاهش  دهد و غبار محرومیت و فقر و  فرسودگی  را از چهره این منطقه تهران بزداید.

حتما بخوانید : با معاونین شهردار تهران در سال ۱۴۰۰ آشنا شوید

سوابق دکتر محمد هادی علی احمدی

بر اساس اطلاعاتی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران درج شده است، دکتر محمد هادی علی احمدی، شهردار جدید منطقه سیزده تهران، دارای مدرک دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران است. دکتر محمد هادی علی احمدی نیز از دیگر علم و صنعتی های فعال در شهرداری پایتخت است. برخی از شهرداران نواحی و مناطق شهرداری پایتخت، دانش آموخته این دانشگاه هستند و محمود احمدی نژاد، شهردار سابق پایتخت نیز از اساتید این دانشگاه است.

مبلغ حکم  حقوق دکتر محمد هادی علی احمدی، ۶۸ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۱۳ ریال اعلام شده است. ایشان از هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تا بیست و سوم مهر امسال یعنی پیش از انتصاب به سمت شهردار منطقه ۱۳، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه چهارده تهران بود. از هفتم بهمن سال نود و نه تا هجدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۰ نیز به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه  شهری منطقه ۱۴ فعالیت کرده بود.

ایشان از دوازدهم آذر سال نود و هشت تا هفتم بهمن سال نود و نه به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۶ حضور داشت.

محمد هادی علی احمدی در توییتر

محمد هادی علی احمدی مانند برخی از مدیران شهرداری و بسیاری از اعضا شورای شهر و مجلس شورای اسلامی، حضور  فعالی در توییتر دارد. توییتر محمد هادی علی احمدی در نشانی: @mhaliahmadi در دسترس است. ایشان بیش از ۴۰۰ فالوئر داشته و حضور نسبتا فعالی دارد. او در جولای ۲۰۲۰ میلادی  به توییتر پیوست.

توییت محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران خود را پدر ضحی  و رضوان معرفی کرده  است و دلباخته مفرد مذکر غایب! او از حامیان لیست جبهه انقلاب در انتخابات خرداد سال ۱۴۰۰ شمسی بود. ایشان گاها توییت های دکتر علی اکبر رائفی پور و جواد نیکی ملکی را retweet می  کند.

محمد هادی علی احمدی در توییتر

از دیگر توییت های انتقادی دکتر محمد هادی علی احمدی می توان به مواردی اشاره  کرد که در تصویر بالا مشاهده میکنید.

برای اطلاع از حقوق و سوابق مدیران و معاونان شهرداری منطقه ۱۳ به سایت shafaf.tehra.ir مراجعه کنید.

مخاطب گرامی

اگر  نظر و دیدگاهی درباره سوابق و تجارب محمد هادی علی احمدی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار  را از طریق کانال ها و گروه هایی که در شبکه  های اجتماعی عضویت دارید، به اطلاع دوستان و اهالی ساکن این منطقه قرار دهید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .