14

بر اساس احکام جداگانه ؛  شهرداران مناطق ۲، ۳، ۶، ۸، ۹، ۱۴، ۱۶ تهران منصوب شدند 

  • کد خبر : 285418
  • 09 مهر 1400 - 9:53
بر اساس احکام جداگانه ؛  شهرداران مناطق ۲، ۳، ۶، ۸، ۹، ۱۴، ۱۶ تهران منصوب شدند 
زاکانی، در احکامی جداگانه شهرداران مناطق ۲، ۳، ۶، ۸، ۹، ۱۴، ۱۶ شهرداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش عصرشهروند،  علیرضا زاکانی، شهردار تهران در احکامی جداگانه شهرداران مناطق ۲، ۳، ۶، ۸، ۹، ۱۴، ۱۶ شهرداری تهران را منصوب کرد. به این ترتیب «مهدی صالحی» به سمت شهردار منطقه ۲، «حمید جوانی» به سمت شهرداری منطقه ۳، «مسعود رنجبریان» شهردار منطقه ۶، «فاطمه تنهایی» شهردار منطقه ۸، «محمدجواد خسروی» شهردار منطقه ۹،  «محمدامین سالاری پور» شهردار منطقه ۱۴ و «سیدمرتضی روحانی» شهردار منطقه ۱۶ منصوب شدند.
همه شهرداران جدید برآمده از بدنه تخصصی شهردای تهران و دارای سوابق متعدد در مرکز، نواحی و مناطق شهرداری هستند.

زاکانی در حکم خود خطاب به شهرداران مناطق، بر تلاش در جهت اعتلای دینی و کلی فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، مشارکت‌جویی از مردم به ویژه نخبگان در اداره شهر، رعایت کامل قوانین و مقررات به خصوص در اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی، کاهش فقر و فاصله طبقاتی و برنامه‌ریزی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و … تاکید کرده است.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .