5

شهردار منطقه یک : ۱۸۰ هکتار اراضی منابع طبیعی تحویل شهرداری منطقه یک تهران شد

  • کد خبر : 278202
  • 16 اسفند 1399 - 18:43
شهردار منطقه یک : ۱۸۰ هکتار اراضی منابع طبیعی تحویل شهرداری منطقه یک تهران شد
شهردار منطقه یک تهران گفت: ۱۸۰هکتاراز اراضی منابع طبیعی با هدف توسعه فضاهای سبز و عرصه گردشگری، تحویل شهرداری شد.

به گزارش عصرشهروند، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در حاشیه مراسم روز درختکاری و افتتاح پروژه های توسعه پوشش های گیاهی اظهارداشت: شهرداری منطقه یک با توجه به موقعیت خاص زیست محیطی و وجود ارتفاعات، نسبت به تکمیل پوشش گیاهی اراضی منابع  طبیعی، با توجه به  تاثیر غیر قابل انکار آن بر ارتقای کیفیت زندگی شهرنشینی اقداماتی را به صورت نمادین در این هفته و به صورت زیربنایی در طول سال انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: مبحث درختان و درختکاری در آموزه های دینی و هم در فرهنگ ملی ما ایرانیان مورد تاکید قرار گرفته است و در همین راستا حفظ طبیعت و محیط زیست امروزه به عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار محسوب می شود.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری منطقه یک از بخش مسکن به خدمات و گردشگری گفت: منطقه یک به واسطه فضای طبیعی و اکولوژیک کم نظیر خود می تواند فرصت های بی بدیلی را برای گردشگری طبیعی ایجاد کند که اقدام اخیر فیما بین شهرداری و منابع طبیعی نیز زمینه را برای این اقدام مساعد کرده است.

موسوی خاطرنشان ساخت: با بهره گرفتن از فرصت مغتنم در هفته درختکاری ، برنامه هایی را در توسعه پوشش های گیاهی با گروه های مردم نهاد ، سازمان های ذیربط، منابع طبیعی، ناحیه کوهستان منطقه یک، مجموعه فدراسیون و هیات های کوهنوردی اجرا کرده و در طول سال نیز به صورت زیرساختی کار را ادامه خواهیم داد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .