7

شکست طرح شهرداری تهران برای کنترل آلودگی هوا با قیاس ۸۵ روز اجرای طرح به نسبت سال گذشته/هوای سالم پارسال؛ بیشتر از امسال+ سند

  • کد خبر : 130797
  • 24 شهریور 1398 - 17:17
شکست طرح شهرداری تهران برای کنترل آلودگی هوا با قیاس ۸۵ روز اجرای طرح به نسبت سال گذشته/هوای سالم پارسال؛ بیشتر از امسال+ سند

در حالی شهرداری تهران از اول تیر امسال طرح کنترل آلودگی هوا را در تهران اجرا کرده که تا کنون در تهران حتی یک روز هوای پاک نداشتیم و مقایسه ۸۵ روز اول تیر امسال تا ۲۳ شهریور، با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد که هوای پارسال تهران، سالم تر از امسال بود.

به گزارش خبرنگار عصر شهروند، از زمان اجرای طرح کنترل آلودگی هوا یا همان طرح جدید ترافیک، ۸۵ روز گذشت.

مقایسه وضعیت این مدت، با مدت مشابه سال گذشته از نطر آلودگی هوا نتایج جالبی بدست می آید.

سال گذشته که همان طرح زوج و فرد اجرا می شد، در این مدت زمان، ۷۲ روز هوا سالم گزارش شد و ۱۳ روز ناسالم برای گروهای حساس و هیچ روزی برای همه افراد ناسالم گزارش نشد.

اما از اول تیر امسال که طرح کنترل آلودکی هوا در تهران اجرا و طرح قبلی حذف شد، تا کنون هوای سالم کمتر شده و به هوای ناسالم افزوده شد. ضمن اینکه یک روز هم کلا برای همه افراد ناسالم گزارش شد.

در این ۸۵ روز امسال، تنها ۶۷ روز هوا سالم، ۱۷ روز هم برای گروههای حساس ناسالم و حتی یک روز هم کلا برای همه افراد ناسالم گزارش شد.

این قیاس نشان می دهد که سال گذشته که طرح زوج و فرد اجرا می شد و خبری از طرح کنترل آلودگی هوا نبود، وضعیت هوای تهران به نسبت امسال بهتر بود و حداقل پنچ روز هوا سالم تر از امسال بود و روزهای ناسالم برای گروههای حساس هم چهار روز کمتر از امسال بود.

این قیاس، شکست طرح شهرداری تهران برای کنترل آلودگی هوای تهران را اثبات می کند و این سوال مطرح است که آیا شهرداری باز می خواهد به شکست سیاست خود در این زمینه ادامه دهد؟.

منبع عصر شهروند

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=130797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .