14
با رای اعضا شورا شهر صورت گرفت:

عضویت «سوده نجفی» و «نرگس معدنی پور» در ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی

  • کد خبر : 286737
  • 25 آبان 1400 - 16:27
عضویت «سوده نجفی» و «نرگس معدنی پور» در ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی
نرگس معدنی پور با کسب 17 رای موافق و «سوده نجفی» با 17 رای موافق از اعضای شورای شهر تهران به عنوان عضو ستاد راهبري مسئوليت اجتماعي سازماني انتخاب شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه انتخاب دو  نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی، «نظام نامه مسئولیت پذیری اجتماعی ،سازمان ها و بنگاه های اقتصادی شهر تهران» اظهار داشت: در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و به منظور کاهش سوء آثار اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی مرتبط با فعالیت شهری در دوره چهارم مصوبه ای داشتیم که طی آن شهرداری ملزم به تدوین برنامه های مسئولیت پذیری سازمان ها و بنگاه های اقتصادی شهر تهران شده بود.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر بود که شهرداری تهران ستادی را تشکیل دهد که در ان می بایستی یک ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی تشکیل شود که ریاست آن برعهده شهردار تهران و اعضای آن معاون اجتماعی شهرداری، مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی و دو نفر از اعضای شورا اسلامی شهر تهران هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بنده به عنوان نماینده شورا در این ستاد معرفی شدم.

گفتنی است خانم سوده نجفی به عنوان دیگر عضو این ستاد از سوی کمیسیون خدمات شهری معرفی شد که طی رای گیری صورت گرفته در صحن شورا نرگس معدنی پور با ۱۷ رای موافق و سوده نجفی با ۱۷ رای موافق به عنوان نمایندگان شورا در این ستاد معرفی شدند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .